Vesti iz sveta

17.08.2022. 12:43

Axios

Autor: Nova Ekonomija

Nema menjanja predizbornih oglasa nekoliko dana pred izbore, odlučila Meta

Foto: Flickr - Stock Catalog

Kompanija Meta više neće dozovljavati naknadne izmene političkih, društvenih ili predizbornih oglasa koje su prethodno odobrene u poslednjoj nedelji pred američke izbore u novembru.

Oglasi će i dalje smeti da se emituju u poslednjoj nedelji predizborne kampanje, ali će biti zabranjene izmene koje se tiču sadržava, targetiranja ili optimizacije. Izmene će biti dozvoljene tek jedan dan nakon održavnih izbora.

Ograničenja su deo većeg skupa mera predostrožnosti koje Meta preduzima kako bi ograničila širenje dezinformacija pred izbore, piše Axios.

Fejsbuk gubi oglašivače usled promene pravila privatnosti na Epl uređajima

Razlog za ograničenje je što je će nove tvrdnje u poslednjim danima pred izbore biti teško proveriti ili osporiti na vreme.

U skladu i sa svojim politika iz 2020. godine, Meta će nastaviti da odbija oglase koji ohrabruju ljude da ne glasaju ili da dovode u pitanje legitimnost predstojećih izbora.

U okviru kompanije Meta Platforms posluju Fejsbuk (Facebook), Instagram i VocAp (WhatsApp).

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.