
Kolumna Biljane Stepanović
Zašto ste urnisali EPS?
Broj 92, jul 2022.
„Samo vi idite na more da se kupate, pa ćete da se kupate zimi, samo ne znam u hladnoj ili toploj vodi“, poručio je predsednik Srbije, koji na more...
Broj 92, jul 2022.
Jelena Perić, menadžer Bambi centra za istraživanje i razvoj
0 komentara
Jako se radujemo proizvodnoj mini-liniji koja će nam omogućiti mnogo veću fleksibilnost u razvoju novih proizvoda
U protekle dve godine, reč izazov je, čini se, bila jedna od najčešće korišćenih reči, a moć prilagođavanja jedna od najbitnijih odlika kompanija. Uprkos izazovima u prethodnom periodu, kompanija Bambi zabeležila je izuzetne rezultate. Sinergijom sa portfoliom Coca-Cola Hellenic grupe, otvorile su se mogućnosti rasta i delanja van granica Srbije, regiona i eksportnih tržišta na kojima je kompanija Bambi do sada poslovala, ali i za inovacijama i razvijanjem novih proizvoda. O novoj laboratoriji znanja - Bambi centru za istraživanja i razvoj (R&D centar) od koga se upravo očekuje da bude generator inovacija, govorila je Jelena Perić, menadžer Bambi centra za istraživanje i razvoj.
Ulaganjima od gotovo dva miliona evra u R&D centar otvara se prilika za razmenu iskustva i kreativnih rešenja gde bi se, prateći zahteve, potrebe i očekivanja potrošača, otvorila nova prilika za razvoj. Kako vidite budućnost ovog projekta?
Naša laboratorija znanja na 1.400 kvadrata funkcionalnog prostora, okupiće eksperte u svojim oblastima, nove i vrlo talentovane ljude i biće podrška profitabilnom i održivom dugoročnom razvoju kompanije, kao dela Coca-Cola Hellenic grupe. Misija Bambi R&D centra je da uspostavimo i izgradimo pravi inovativni „hub“ u jednom inspirativnom prostoru, koji je zamišljen da bude mesto okupljanja, edukacije, razmene znanja i kreiranja inovativnih rešenja, kroz dodatno jačanje partnerskog odnosa sa našim dobavljačima, univerzitetima i institucijama. Sigurni smo da će biti pravi inicijator novih ideja i napretka, jer su raznolikost, kreativnost i inovativnost preduslov za opstanak na tržištu.
Vizija kompanije Bambi jeste da postane predvodnik inovacija u prehrambenoj industriji, stvaranjem novih prilika i ispunjavajući potrebe i očekivanja potrošača, koje se menjaju iz dana u dan. Da li od R&D centra očekujete da inicira talas novina?
Kao multifunkcionalni prostor za razmenu ideja, edukaciju, prezentovanje i sastanke, nema sumnje da će novi R&D centar biti drugo ime za manufakturu autentičnih i najukusnijih iznenađenja koja samo Bambi može da priredi. Jako se radujemo proizvodnoj mini-liniji koja će nam omogućiti mnogo veću fleksibilnost u razvoju novih proizvoda i dati mogućnost da pripremimo uzorke novih proizvoda, bez remećenja procesa proizvodnje, ali i uz znatnu uštedu vremena i sirovina.
Originalnost i epitet „omiljenog“ ne dolaze preko noći. Bambi proizvodi imaju izuzetnu reputaciju, iza koje pre svega stoje trud, zalaganje, vernost kvalitetu, ali i smelost da se uvek ide za korak ispred svih. Šta je to na čemu Bambi trenutno radi, a na koje ste rezultate naročito ponosni?
Kao lider u industriji konditorskih proizvoda, 2020. smo stekli pravo na korišćenje „Vegan“ oznake i do sada smo sertifikovali čak 15 pojedinačnih artikla iz brendova Wellness i Plazma. Kako bi proizvod nosio V-oznaku postoji niz strogih kriterijuma koji se moraju ispoštovati tokom proizvodnog procesa i u samom lancu snabdevanja, te je kao takva „Vegan“ oznaka visoko cenjen simbol kvaliteta, na kom ćemo sasvim sigurno dodatno raditi proširivanjem portfolija. Vredno radimo na razvijanju receptura bez dodavanja šećera, kao i na unapređenju pakovanja u smislu razvijanja održivih, tzv. zelenih pakovanja. Sve u svemu, očekuje nas veliki broj inovacija u narednoj godini i to me veoma raduje.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Broj 92, jul 2022.
„Samo vi idite na more da se kupate, pa ćete da se kupate zimi, samo ne znam u hladnoj ili toploj vodi“, poručio je predsednik Srbije, koji na more...
Broj 92, jul 2022.
POLJUBAC Baš kao što treba reći hvala Vladimiru Putinu što je uneo život u NATO, svaka čast i Sergeju Lavrovu što je dao poljubac smrti Open Balka...
Broj 92, jul 2022.
DA Vlast na kašičicu U nekim drugim okolnostima informacija da je formirana gradska vlast u Beogradu ne bi privukla baš toliko pažnje, ali kada d...
Broj 92, jul 2022.
Posle 14 godina na poziciji druge najvažnije osobe u Fejsbuku, Šeril Sendberg je odlučila da se povuče. Njen odlazak, objašnjen željom da se u potp...
Broj 92, jul 2022.
Da li ćemo u bliskoj budućnosti birati parfem uz pomoć uređaja koji prati našu moždanu aktivnost na određene mirise, da li će nam AI pomagati da od...
Broj 92, jul 2022.
Način gledanja televizije, korišćenje interneta, gejming – to su novi trendovi koje moramo da pratimo. Pre nekoliko godina, ako se desi da ne radi ...
Broj 92, jul 2022.
Nije nikakva novina da političke stranke obmanjuju birače obećavajući brda i doline u predizbornoj kampanji, da bi, kada dođu na vlast, izneverile ...
Broj 92, jul 2022.
Poslednjih dana vesti sa svetskih finansijskih tržišta zvuče kao da svet juri u još jednu recesiju, samo dve, tri godine nakon one pandemijske. I d...
Broj 92, jul 2022.
U domaćoj javnosti stvoreno je uverenje da je bruto domaći proizvod (BDP) ne samo ključni pokazatelj uspešnosti u procesu rasta i razvoja jedne pri...
Broj 92, jul 2022.
Koliko god iz niza političkih razloga Vučiću odgovara da što kasnije dođe do formiranje vlade, to se neće dogoditi zbog ekonomske prinude. Vlast mo...
Broj 92, jul 2022.
Mala i srednja preduzeća ne uživaju podršku kao velika preduzeća, iako su kičma privrednog razvoja Mala i srednja preduzeća (MSP) u Srbiji, kao i ...
Broj 92, jul 2022.
Bakterija u novom probiotiku za ublažavanje dijabetesa je iz okruženja Herceg Novog, plaže Žanjice. Našli smo je u siru u ulju, napravljenom u jedn...
Broj 92, jul 2022.
Do pre nekoliko godina, radna biografija u specijalnoj formi slala se na konkurse za posao i na osnovu nje bi poslodavci vršili prvi krug selekcije...
Broj 92, jul 2022.
Od velikog broja mladih koji su prošli kroz naš program Mladi lideri, više od 100 njih je i dalje u kompaniji Sa kojim novitetima ulazite u novu k...
Broj 92, jul 2022.
Trećina platnih kartica koristi se za plaćanje svakog dana, a još 30 odsto njih barem jednom nedeljno – rezultati su najnovijeg MasterIndex Srbija ...
Broj 92, jul 2022.
Na svake tri godine, banka nudi mogućnost da klijent bez naknade pređe na drugi tip kamate Svesni ste da je kupovina stana uvek dobra investicija...
Broj 92, jul 2022.
Kontinuirano širenje i modernizacija maloprodajne mreže, kao i podizanje iskustva kupovine na viši nivo sa ciljem pružanja vrhunske ponude i usluge...
Broj 92, jul 2022.
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija nedavno je objavila svoj 9. izveštaj o održivom poslovanju. Po drugi put, izveštaj je obuhvatio i rezultate kompanij...
Broj 92, jul 2022.
Svako od nas je makar jednom u životu osetio bol koji bi mogao definisati kao nepodnošljiv – na primer, najčešće kada vas boli zub ili imate upalu ...
Broj 92, jul 2022.
Bez ikakve dileme radi se o najnepovolјnijem ugovoru sa investitorima koji je do sada zaklјučen i to ide na dušu Borisu Tadiću. Od početka te priče...
Broj 92, jul 2022.
Inflacija bi svoj ovogodišnji vrhunac trebalo da dostigne u junu i julu, a najava je da će od jeseni godišnji rast cena početi da usporava. Da li ć...
Broj 92, jul 2022.
I dalje nemamo zvanične podatke o tome koliko smo platili medicinsku opremu za vreme pandemije. Analize Nove ekonomije pokazuju da je RFZO samo 202...
Broj 92, jul 2022.
Gluma je ona vrsta izloženosti svetu koja ume da bude prilično frustrirajuća, bolna i opasna. Pod stalnom presijom da odgovori na nejasna i maglovi...
Broj 92, jul 2022.
Ne mogu da kažem da svi vole moj stil, ali mene lično od detinjstva do danas vode napred – red, rad i disciplina Šta biste rekli ako bi trebalo da...
Broj 92, jul 2022.
Perverzna igranka između vladajuće stranke, njenih najviših funkcionera i mafijaša najgore vrste nastavlja se i dalje. I nema nagoveštaja da će u s...
Broj 92, jul 2022.
Iako smo i sami bili svedoci ili čak žrtve ratnih razaranja, današnje patnje kroz koje prolaze Ukrajinci, većinu u Srbiji, paradoksalno, više pribl...
Broj 92, jul 2022.
Avatar butik je logičan iskorak kompanije Meta, jer avatari su naša sadašnjost. U digitalnom svetu, avatari su naši predstavnici, a ne samo da će n...
Broj 92, jul 2022.
Tri od šest Sonjinih radnih dana počinju plivanjem. Dok gleda u plavu liniju u bazenu ima vremena da analizira sve potencijalne faktore koji utiču ...
Broj 92, jul 2022.
Knjige daju nova i šire stara znanja, ali time često i negiraju i preinačavaju ona koja smo imali, razarajući predrasude, stereotipe i prećutkivanj...
Broj 92, jul 2022.
Dva su podžanra sitkoma postavila ženu u centar svojih priča. To su sitkom o „neposlušnoj“ ženi i sekskom. Oba podžanra umesto da postave nove odno...
Broj 92, jul 2022.
Kada je milanska nedelja dizajna krenula početkom juna ove godine, u vazduhu je bilo više od običnog uzbuđenja. Posle trogodišnje pauze izazvane pa...
Broj 92, jul 2022.
„Svako jutro kad se probudim osećam neopisivo zadovoljstvo što sam Salvador Dali i pitam se kakve ću predivne stvari danas napraviti“, kazao je naj...
Broj 92, jul 2022.
Glam rock androginija sa fluidnim, romantičnim eskapizmom danas je, više nego ikada, svuda. Mladi dizajner koji trenutno najviše zastupa tu estetik...
Nema komentara