NELT Grupa i UNICEF ponosno predstavljaju strateško partnerstvo usmereno ka osnaživanju dece i mladih u sticanju kompetencija za 21. vek. Ova inicijativa predstavlja do sada najopsežniju saradnju između UNICEF-a i neke kompanije iz Srbije i okviru nje NELT Grupa će izdvojiti 1,3 miliona američkih dolara u periodu od tri godine.
Trogodišnje partnerstvo između NELT Grupe i UNICEF-a će se fokusirati na jačanje obrazovnih sistema u Srbiji, Severnoj Makedoniji, Bosni i Hercegovini, i Angole u 2026. godini – nekim od tržišta na kojima posluje NELT Grupa. Kroz unapređenje tih sistema, partnerstvo ima za cilj da osigura pravičan pristup kvalitetnom obrazovanju i razvoju veština za svako dete.
U današnjem svetu koji se brzo menja, uspeh dece i mladih zavisi od njihove sposobnosti da steknu savremene veštine i znanja. Kako tehnologije pokreću globalni napredak i oblikuju budućnost rada, digitalna pismenost je postala neophodna za snalaženje i napredak u digitalnom dobu.
U Srbiji će od partnerstva imati koristi 15.000 dece iz 30 škola, koja će biti osnažena unapređenim digitalnim veštinama ključnim za njihov budući uspeh. U Severnoj Makedoniji, 500 učenika će dobiti dragoceno iskustvo da unaprede svoju zapošljivost, dok će preko 8.100 učenika steći „zelene“ veštine ključne za održivi razvoj. U Bosni i Hercegovini, preko 5.000 učenika će razviti ključne veštine za 21. vek koje će ih pripremiti za izazove i prilike u budućnosti.
„Deca širom sveta imaju ogromni potencijal da pokrenu pozitivne promene. Ključno je dati im neophodne veštine i podršku da postanu budući inovatori i nosioci promena. Naša iskustva i podaci pokazuju da je ulaganje u decu danas najsigurniji način da osiguramo bolje sutra, za sve. Kada ulažete u UNICEF-ove programe i sisteme koji pomažu deci, od toga imaju koristi cele zajednice i ekonomije. Izuzetno smo zahvalni NELT Grupi na viziji, poverenju i želji da ostvare velike stvari. Oni predvode svojim primerom, pokazuju kako korporacije mogu oblikovati budućnost i učiniti svet boljim mestom“, rekla je Deyana Kostadinova, direktorka UNICEF-a u Srbiji.
Saradnja između NELT Grupe i UNICEF-a bavi se gorućim globalnim pitanjem nezaposlenosti mladih i hitnom potrebom da obrazovni sistemi delotvorno integrišu tehnologije. Korišćenjem stručnog znanja obe organizacije, ovo partnerstvo teži stvaranju svetlije budućnosti za naredne generacije.
„NELT Grupa je posvećena stvaranju smislene promene u našim zajednicama“, izjavio je Miloš Jelić, CEO NELT Grupe. „Kroz našu saradnju sa UNICEF-om, strateški ulažemo u osnazivanje dece i mladih osnovnim veštinama za 21. vek. One su im potrebne za razumevanje naseg vremena, ali i za zadovoljavanje rastućih zahteva tržišta rada.. Ovo partnerstvo treba da ih pripremi za izazove koji ih sutra čekaju, i da osigura njihovu spremnost da na pravi nacin iskoriste prilike koje im se pružaju i daju doprinos kao lideri sutrašnjice.“
Poslovni sektor igra važnu ulogu u izgradnji otpornih zajednica. Ulaganjem u obrazovanje i razvoj veština dece i mladih, kompanije ne samo da doprinose društvenoj dobrobiti, već osiguravaju i sopstveni dugoročni uspeh u sve konkurentnijoj i dinamičnijoj globalnoj ekonomiji.
NELT Grupa i UNICEF su posvećeni ulaganju u budućnost, stvaranju snažnijih i otpornijih društava kroz osnaživanje dece i mladih znanjem i veštinama koji su im potrebni da napreduju u 21. veku i nakon njega. Zajedno gradimo svetliju budućnost za naredne generacije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Predsednik Aleksandar Vučić najavio je da će SAD uvesti sankcije NIS-u zbog ruskog vlasništva, ali ga je samo deset dana kasnije demantovao ambasador Sjedinjenih država u Srbiji Kristofer Hil. On je istakao ...
Zahtevati i uticati na gradske čelnike i javna preduzeća da od novca poreskih obveznika poprave ono što su pre skoro godinu dana raskopali, previše je za vlast u Beogradu, a naročito sada kada je pao sneg. P...
Kada je Business Info Group objavila Lidere društvene odgovornosti 2010. godine, prvu ediciju tog tipa u Srbiji, istraživanje javnog mnjenja koje je rađeno tada pokazalo je da u javnosti postoji percepcija d...
Deda Mrazovi pomoćnici naporno su radili i ove zime, pripremivši iznenađenja za najmlađe i poklone koje su želeli čitave godine. U susret praznicima, Lidl vilenjaci su poranili i upakovali oko 1.200 novogodi...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok