Proglašene „Kampanje Sa Svrhom 2024“
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
Kako bi se korisnicima skrenula pažnja na važnost očuvanja životne sredine, Yettel pokreće različite inicijative, što je kompaniju pozicioniralo kao ekološki najodgovorniju na tržištu.
Prema podacima portala Statista.com, u svetu se godišnje proizvede preko 50 miliona tona elektronskog otpada, što je u proseku sedam kilograma po glavi stanovnika. Procenjuje se da će do 2030. godine proizvodnja e-otpada dostići čak 75 miliona tona godišnje. Kako bi se korisnicima skrenula pažnja na važnost očuvanja životne sredine, Yettel pokreće različite inicijative.
Prema istraživanju agencije Kantar, koje je sprovedeno u julu i avgustu 2023, upravo to je kompaniju pozicioniralo kao ekološki najodgovorniju na tržištu. A kakve su aktivnosti preduzimane i šta je dovelo do takvog poverenja korisnika najbolje pokazuju rezultati.
Kroz značajne popuste za kupovinu novog telefona uz reciklažu, Yettel motiviše korisnike da donesu što više svojih starih uređaja i dodatne opreme na reciklažu. Sada, više uređaja donetih na reciklažu, donosi i više popusta. Cilj kompanije je da se do 2025. godine reciklira milion uređaja, čime bi se smanjio negativni uticaj elektronskog otpada na okolinu. Ušteda prirodnih resursa i očuvanje životne sredine idu u korak sa razvojem i korišćenjem digitalnih alatki i smanjenjem upotrebe papira i štampanih materijala.
Korisnici zato imaju opciju da, umesto papirnog, dobiju elektronski račun, tako da se trenutno više od 72 odsto korisnika odlučuje da račune plati na ovaj način. Pored toga, Yettel je omogućio i potpisivanje ugovora bez papira, tako da korisnici ugovore i račune mogu pronaći na Yettel aplikaciji. Na ovaj način, potrošnja papira se značajno smanjuje, a time i negativan uticaj na životnu sredinu.
U reciklažnom centru, prvo se vrši merenje ukupne količine otpada, nakon čega se pristupa odvajanju baterija iz uređaja. Zatim se matične ploče mehanički uništavaju radi dodatne zaštite podataka. Uređaji se dalje razvrstavaju na delove prema vrsti materijala, a materijali se usitnjavaju i predaju na dalju obradu. Sve komponente, osim baterija i matičnih ploča, recikliraju se u Srbiji, dok se baterije i matične ploče izvoze u EU.
Iako je fokus da se recikliraju uređaji koje telekomunikacione kompanije koriste, Yettel je korisnicima omogućio i da učestvuju u reciklaži plastike i papira, preko digitalne usluge Eco Bonus koju mogu aktivirati u aplikaciji. Prema procenama, prosečan građanin Srbije mesečno generiše oko 6,8 kilograma plastike i papira, a Yettel, u saradnji sa ovlašćenim operaterom za upravljanje otpadom, pruža korisnicima mogućnost da se navedena količina otpada sakupi i reciklira u njihovo ime.
Danas, velike kompanije imaju značajnu ulogu u podržavanju i razvoju zajednice u kojoj posluju. Yettel želi da minimizira negativan uticaj na životnu sredinu i pomogne korisnicima da urade isto. A unapređenje životne sredine zahteva kolektivnu i koordiniranu akciju kompanija i korisnika.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
Održivost društvena odgovornost
Povodom Svetskog dana deteta, kompanija Imlek još jednom je pokazala svoju posvećenost najmlađima, donirajući mlečne proizvode različitim ustanovama za decu bez roditeljskog staranja. Ove godine, kompanija j...
Tradicionalno i ove godine kompanije Visa organizuje besplatni edukativni She’s Next događaj u mts dvorani. Događaj će biti održan u ponedeljak, 2. decembra u mts dvorani, otvoren je za sve članice She’s Nex...
Ulaganje u zaposlene kao prioritetJYSK, danski trgovački lanac za nameštaj i opremanje doma, još jednom je pokazao svoju posvećenost zaposlenima u Srbiji isplatom bonusa u iznosu od gotovo 75.000.000 d...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE