Kompanija Henkel Srbija je u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS) proteklog vikenda završila četvrtu sezonu projekta „Volim reku, a ti?“, u okviru kojeg se čiste vodena bogatstva naše zemlje. Tom prilikom, očišćeno je beogradsko izletište – Ada Ciganlija, a ukupno je izvučeno oko 350kg otpada.
Ovim povodom, direktorka marketinga kompanije Henkel Milica Šljivančanin, izjavila je:
„Prateći našu Strategiju održivosti mi u Henkelu smo posebno fokusirani na zaštitu prirode i očuvanje životne sredine. Posebno mi je drago što smo danas ovde, jer Ada Ciganlija važi za najpopularnije kupalište u letnjoj sezoni, ali i šetalište sa velikim brojem sadržaja tokom cele godine, a mi ćemo ovom akcijom doprineti da jezero i priobalje budu čistiji nakon letnjeg perioda i sezone kupanja.“
Izvuceno vise od 350 kg otpada iz Ade CiganlijeFoto: Henkel
„Budući da sa kompanijom Henkel delimo iste vrednosti, ponosni smo što već četiri godine ostvarujemo odlične rezultate i zajedničkim snagama doprinosimo očuvanju vodenih bogatstava Srbije. Čvrsto verujem da ćemo i u godinama pred nama nastaviti u ovom smeru i na taj način zaštiti našu planetu“, izjavila je Božana Ostojić, predsednica Saveza organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije.
Projekat „Volim reku, a ti?” sprovodi Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje „Promena počinje od nas“, a tokom ove, četvrte sezone ukupno je prikupljeno oko 2,5t otpada i to iz Zavojskog jezera kod Pirota, jezera Vrutci kod Užica, Perućca, jezera Ćelije kod Kruševca, Gradskog jezera u Beloj Crkvi i Ade Ciganlije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Roditelji i deca će ovog vikenda ponovo biti u prilici da pogledaju restaurisani dečiji klasik iz 1979. godine – film „Poslednja trka“ u režiji Jovana Rančića, koji će biti prikazan besplatno u Jugoslovensko...
A1 Srbija pokrenuo je solarnu elektranu na krovu svog Data centra u Kragujevcu. Na krovu centra postavljena su 152 solarna panela pojedinačne snage 700W koji zajedno godišnje proizvode više od 100.000 kWh ze...
Nišlije imaju dvostruki razlog za slavlje. Međunarodni danski lanac JYSK, poznat po širokoj ponudi proizvoda za uređenje doma, otvara svoju drugu prodavnicu u ovom gradu — čak 13 godina nakon što je Niš prvi...
Deca danas sve više vremena provode u digitalnom svetu, zbog čega bezbednost i odgovorno ponašanje na internetu postaju važniji nego ikada. Kako bi pomogla deci i roditeljima da se lakše snađu u online prost...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok