Održivost

17.10.2023. 15:35

Samsung

Autor: Nova ekonomija

Samsung u saradnji sa GOSB pruža podršku slepim i slabovidim osobama

Foto: Samsung

Održivost

17.10.2023. 15:35

 Na događaju koji je organizovala Gradska organizacija slepih Beograda (GOSB), povodom Dana belog štapa, Samsung je predstavio svoje programe za slepe i slabovide osobe.

Uz podršku Samsung korisničkog servisa, osnovan je centar za obuku u sedištu GOSB-a, postavljanjem cele serije Samsung uređaja. Opremljeni pametnim telefonom, TV i Soundbar uređajima, pa čak i kućnim aparatima, slepe i slabovide osobe mogu da prođu obuku za lakše korišćenje navedenih elektronskih i mobilnih uređaja.

Preko aplikacije Samsung Smart Things, korisnik može da kontroliše sve pametne uređaje uz pomoć povratnih audio informacija koju dobija od aplikacije instalirane na telefonu. Takođe, Samsung je, uz pomoć škole za učenike oštećenog vida „Veljko Ramadanović“,  pripremio i uputstva za upotrebu i nalepnice za uređaje na Brajevom pismu.“

Za Samsung korisnike koji ne mogu da posete servis ili centar za obuku, kompanija uz podršku ovlašćenog servisnog centra Promobi, obezbeđuje kućnu posetu. Obučeni serviseri pružaju usluge popravke i obuku za Samsung pametne i druge uređaje, sa uključenim korisničkim priručnicima i materijalima na Brajevom pismu. Ovo uključuje sve elektronske uređaje, uključujući pametne telefone.

Za one koji posećuju servisni centar, omogućeno je lakše kretanje uz 3D reljefnu mapu, koja slepim i slabovidim osobama pomaže da se kreću kroz prostor. Na kraju, za bilo koju vrstu podrške korisnicima je dostupan Call centar, za sva pitanja u vezi sa funkcionisanjem uređaja, kao i u vezi sa prodajom i naručivanjem proizvoda.

Obe usluge su već godinama dostupne gluvim i nagluvim korisnicima, gde je prevodilac za znakovni jezik obezbeđen u servisnom centru i prilikom posete klijentu kući.

„Kroz ovu saradnju nastavljamo da radimo na razvoju inovativnih rešenja koja će poboljšati kvalitet života slepih i slabovidih, te gluvih i nagluvih osoba. Naš cilj  je briga o našim korisnicima, tako što ćemo  olakšati pristup Samsung ekosistemu i servisnim mogućnostima, kako bi slepe i slabovide osobe maksimalno iskoristile njegove mogućnosti, jer smo uvereni da tehnologija može da bude sredstvo koje će slepim i slabovidim osobama omogućiti da ostvare svoj pun potencijal”, rekao je Jong Ho Kang, predsednik Samsung-a  za Adrijatik regiju.

Kompanija Samsung nastaviće da nalazi zajednička rešenja sa svojim partnerima, koja će slepim i slabovidim osobama olakšati svakodnevicu i omogućiti im da ostanu u toku sa savremenim tehnologijama.

Za više informacija molimo pozovite +381 11 321 6899 ili posetite web sajt www.samsung.com/rs/support

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.