Na događaju koji je organizovala Gradska organizacija slepih Beograda (GOSB), povodom Dana belog štapa, Samsung je predstavio svoje programe za slepe i slabovide osobe.
„Naši članovi se svakodnevno susreću sa raznim preprekama, jer ne vide ili imaju oštećen vid. Ovo uključuje i poteškoće pri korišćenju elektronskih i mobilnih uređaja. Zato velike kompanije moraju da razumeju i osluškuju potrebe osoba sa određenim invaliditetom. Srećni smo što je Samsung prepoznao te potrebe i uveo program za slepe i slabovide“, rekao je Nikola Đorđević, predsednik GOSB-a.
Uz podršku Samsung korisničkog servisa, osnovan je centar za obuku u sedištu GOSB-a, postavljanjem cele serije Samsung uređaja. Opremljeni pametnim telefonom, TV i Soundbar uređajima, pa čak i kućnim aparatima, slepe i slabovide osobe mogu da prođu obuku za lakše korišćenje navedenih elektronskih i mobilnih uređaja.
Preko aplikacije Samsung Smart Things, korisnik može da kontroliše sve pametne uređaje uz pomoć povratnih audio informacija koju dobija od aplikacije instalirane na telefonu. Takođe, Samsung je, uz pomoć škole za učenike oštećenog vida „Veljko Ramadanović“, pripremio i uputstva za upotrebu i nalepnice za uređaje na Brajevom pismu.“
Za Samsung korisnike koji ne mogu da posete servis ili centar za obuku, kompanija uz podršku ovlašćenog servisnog centra Promobi, obezbeđuje kućnu posetu. Obučeni serviseri pružaju usluge popravke i obuku za Samsung pametne i druge uređaje, sa uključenim korisničkim priručnicima i materijalima na Brajevom pismu. Ovo uključuje sve elektronske uređaje, uključujući pametne telefone.
Za one koji posećuju servisni centar, omogućeno je lakše kretanje uz 3D reljefnu mapu, koja slepim i slabovidim osobama pomaže da se kreću kroz prostor. Na kraju, za bilo koju vrstu podrške korisnicima je dostupan Call centar, za sva pitanja u vezi sa funkcionisanjem uređaja, kao i u vezi sa prodajom i naručivanjem proizvoda.
Obe usluge su već godinama dostupne gluvim i nagluvim korisnicima, gde je prevodilac za znakovni jezik obezbeđen u servisnom centru i prilikom posete klijentu kući.
„Kroz ovu saradnju nastavljamo da radimo na razvoju inovativnih rešenja koja će poboljšati kvalitet života slepih i slabovidih, te gluvih i nagluvih osoba. Naš cilj je briga o našim korisnicima, tako što ćemo olakšati pristup Samsung ekosistemu i servisnim mogućnostima, kako bi slepe i slabovide osobe maksimalno iskoristile njegove mogućnosti, jer smo uvereni da tehnologija može da bude sredstvo koje će slepim i slabovidim osobama omogućiti da ostvare svoj pun potencijal”, rekao je Jong Ho Kang, predsednik Samsung-a za Adrijatik regiju.
Kompanija Samsung nastaviće da nalazi zajednička rešenja sa svojim partnerima, koja će slepim i slabovidim osobama olakšati svakodnevicu i omogućiti im da ostanu u toku sa savremenim tehnologijama.
Roditelji i deca će ovog vikenda ponovo biti u prilici da pogledaju restaurisani dečiji klasik iz 1979. godine – film „Poslednja trka“ u režiji Jovana Rančića, koji će biti prikazan besplatno u Jugoslovensko...
A1 Srbija pokrenuo je solarnu elektranu na krovu svog Data centra u Kragujevcu. Na krovu centra postavljena su 152 solarna panela pojedinačne snage 700W koji zajedno godišnje proizvode više od 100.000 kWh ze...
Nišlije imaju dvostruki razlog za slavlje. Međunarodni danski lanac JYSK, poznat po širokoj ponudi proizvoda za uređenje doma, otvara svoju drugu prodavnicu u ovom gradu — čak 13 godina nakon što je Niš prvi...
Deca danas sve više vremena provode u digitalnom svetu, zbog čega bezbednost i odgovorno ponašanje na internetu postaju važniji nego ikada. Kako bi pomogla deci i roditeljima da se lakše snađu u online prost...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok