STIHL je porodična kompanija čiji su koreni u šumarstvu i sežu skoro 100 godina unazad. Sve što radimo, uvek je bilo fokusirano na ljude, prirodu i njihovu moć da rastu. To je ono što nas pokreće – i što želimo da održimo i u budućnosti...
Andreas Stihl, osnivač čuvene kompanije STIHL, razvio je svoju prvu motornu testeru 1926. vodeći se motom: „Olakšati ljudima rad u prirodi i sa prirodom“.
Ovim principom su se, kako kažu u kompaniji, vodili tokom svih 96 godina poslovanja, pa i danas. STIHL je izrastao u vodećeg svetskog proizvođača motornih testera, uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industriju. Grupacija ima proizvodne kompanije širom sveta u sedam zemalja: Nemačka, Brazil, Švajcarska, Austrija, Kina, SAD i Filipini.
Od osnivanja kompanija STIHL koristi revolucionarnu tehnologiju i inovativne ideje. U istoriji dugoj 96 godina vrhunska tehnologija i kvalitet postali su sinonim za brend STIHL. U više od 160 zemalja STIHL proizvodi pomažu ljudima u radu sa prirodom i u prirodi, što je dovelo brend na 1. mesto proizvođača motornih testera širom sveta, dok je više od 70 godina STIHL sinonim kvaliteta u industriji na našem domaćem tržištu.
Centrala kompanije STIHL za Srbiju i Crnu Goru od osnivanja ulaže u društveno odgovorno poslovanje, koje je sastavni deo identiteta i poslovne kulture kompanije. STIHL d.o.o. godinama sprovodi niz aktivnosti koje za cilj imaju podršku i pomoć zajednici, zdravstvenim radnicima i ostalim grupama i pojedincima.
STIHL DOBRI KOMŠIJA
STIHL dobri komšija je društveno odgovorna akcija koja ima za cilj da podstakne i promoviše brigu o zajednici, kao i o najmlađim članovima društva i njihovom okruženju Predstavnici kompanije STIHL d.o.o. uređenjem zelenih površina u dvorištima predškolskih ustanova, na teritoriji opštine Novi Beograd, pokazali su na koji način treba da se vodi računa o svom okruženju. I na ovaj način STIHL podseća na ogroman značaj zelenih površina u cilju kvalitetnog života u gradskim sredinama. Akcijom sređivanja dvorišta vrtića na opštini Novi Beograd, uređena su dvorišta u kojima borave najmlađi sugrađani. STIHL proizvodi daju važan doprinos pri očuvanju i negovanju zelenih površina. Kao porodična kompanija STIHL je duboko posvećen principu da ograničene resurse treba koristiti na takav način da oni mogu da budu dostupni i budućim generacijama. Briga o životnoj sredini je briga za budućnost.
AKCIJA OZELENJAVANJA GRADSKIH POVRŠINA
Zaposleni kompanije STIHL za Srbiju i Crnu Goru su ove godine zasadili 96 sadnica kedra u parku „Ušće“ na Novom Beogradu. Ovaj broj od 96 sadnica simbolizuje broj godina postojanja kompanije.
Akcija ozelenjavanja gradskih površina započeta je prošle godine, kada je kompanija proslavljala 95. rođendan. Ove i narednih godina STIHL nastavlja, sada već tradicionalnu akciju sa partnerima JKP „Zelenilo Beograd“. Sadnjom 96 stabala kedra kompanija pomaže u očuvanju životne sredine i podiže kvalitet zelene infrastrukture u gradu, što je još jedan vid podrške našem okruženju. STIHL proizvodi pomažu ljudima tokom rada u prirodi i nezi zelenih površina.
DONACIJE ZDRAVSTVENIM INSTITUCIJAMA I USTANOVAMA
Centrala kompanije STIHL za Srbiju i Crnu Goru u Beogradu od osnivanja ulaže u društveno odgovorno poslovanje, koje je sastavni deo identiteta i poslovne kulture kompanije. STIHL d.o.o. godinama sprovodi niz aktivnosti koje za cilj imaju podršku i pomoć zajednici, zdravstvenim radnicima i ostalim grupama i pojedincima.
Posebnu brigu u oblastima zdravstva i brige o deci, kompanija pokazuje kroz podršku humanitarnim organizacijama i zdravstvenim institucijama. Tokom ove godine kompanija je donacijom pomogla Kliniku za neurologiju i psihijatriju, humanitarne organizacije „Dečje srce“ i „Radost deci“, Udruženja multiple skleroze, i mnoge druge organizacije.
U cilju širenja poslovanja u Srbiji i regionu, u septembru ove godine, STIHL je otvorio novu poslovnu zgradu na Novom Beogradu. STIHL je snažna, finansijski nezavisna porodična kompanija sa fokusom na dugoročno poslovanje. U projekat izgradnje novog savremenog poslovnog objekta od skoro 2.000 kvadratnih metara na dve etaže, uloženo je 3,1 milion evra, te 2,8 miliona evra u obezbeđivanje lokacije. Zemljište se prostire na 33.000 m² površine, a trenutno je zauzeto samo 10.000 m² – čime su stvoreni prostorni preduslovi za dalju ekspanziju.
Novi STIHL poslovni objekat građen je u smislu kvaliteta gradnje po najvišim svetskim standardima, uz poštovanje lokalnih specifičnosti i standarda iz oblasti „zelene“ gradnje, optimizujući prirodne izvore i unapređujući kvalitet života, uz redukciju štetnih efekata po okolinu.
Tehnološkim liderstvom i inovativnom snagom sa svakim novim razvojem korisniku donosimo primetno poboljšanje kada su u pitanju učinak i jednostavnost upotrebe. Sve je osmišljeno na način da STIHL proizvodi postanu nešto što se nasleđuje. STIHL kvalitet označava održivost u najboljem smislu – dugovečni proizvodi koji mogu da se poprave čuvaju naše resurse na najbolji mogući način.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Izložba NA PUTEVIMA SRPSKE UMETNOSTI 1923-2023: od Konjovića do Marine Abramović otvorena je u subotu 30. septembra u Novom Sadu, u novom prostoru Kreativnog distrikta i održava se u okviru nеdеljе vizuеlnе ...
Četvrtu godinu zaredom, farmaceutska kompanija Galenika aktivno podržava borbu protiv raka dojke kroz svoj društveno-odgovorni projekat koji obuhvata donaciju i kampanju podizanja svesti o važnosti prevencij...
Sa ciljem da motiviše ugostiteljski sektor da se još aktivnije uključi u inicijative upravljanja i odlaganja staklenog otpada, kompanija Sekopak, vodeći operater ambalažnog otpada, pokrenula je projekat EKO ...
Gallup International je u ime Vienna Insurance Group (VIG) ispitivao saznanja građana u vezi sa rizicima, u devet zemalja srednje i istočne Europe (CEE).
Reprezentativna studija otkriva značajne nedostatk...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost