Da li je Ludara mesto koje biste posetili?

Foto: Nova ekonomija/Unsplash.com/Paola Felix Meze

Ljubitelji kviza Slagalica na mobilnom telefonu svakodnevno skupljaju tokene i takmiče se u prepoznatljivim igrama znanja. Međutim, ima i onih koji bi na lakši način da dođu do pobede i za to koriste Ludaru. Postavlja se pitanje da li biste i vi posetili sajt ludara.com dok igrate slagalicu ili samo kada želite da razmrdate vijuge?



Kvizomani ne vole kada "nalete" na korisnike sajta ludara.com jer žele ravnopravnu borbu znanjem.

Sajt ludara.com predstavlja bazu pitanja i odgovora kvalifikovanih po nazivima igara: moj broj, skočko, ko zna zna... Dnevno, kažu čelni ljudi sajta, poseti ih od 10 do 15 hiljada ljudi


"Naši korisnici su ljudi različitog uzrasta, pola, ali i motiva. Neko koristi Ludaru jer, prosto, ne voli da gubi, neko da bi ispao pametniji u društvu, neko da bi nervirao protivnike. Zanimljiva je i činjenica da je subjektivni osećaj ljudi koji nam se svakodnevno žale je da svi igrači varaju. Ali, to, naravno, nije tako", kažu administratori ovog sajta.

Prema njihovim podacima, sajt ludara.com posećuje svega 1% korisnika Slagalice, što je, praktično, statistička greška. Reklo bi se da većina kvizomana igra na znanje. Na ovom sajtu, koji postoji deset godina, veliki broj korisnika dolazi da vežba. Baza pitanja ažurira se redovno, a u tome, kako kažu administratori, pomaže zajednica korisnika koji redovno šalju pitanja i odgovore. 

Lidija Ljubičić je velika kvizomanka i redovno igra Slagalicu na svom telefonu. Kako kaže, ne koristi Ludaru, ali ume da prepozna korisnike ovog sajta među svojim protivnicima.

"Ne srećem ih često, ali tačno znam kada protivnik tokom igre koristi Ludaru. Prosto, niko na ovom svetu ne može "da kida" u svakoj igri. Retki su kvizaši koji imaju perfektno znanje, ljudi koje viđamo na televiziji po kvizovima. Mene to ne nervira iako mislim da nije fer način igre, a ima onih koji automatski prekidaju igru kada shvate da ih protivnik vara", kaže Lidija za Novu ekonomiju. 

Inače, sam naziv Ludara bio je pripremljen za jedan sasvim drugi projekat, ali spletom čudnih okolnosti, na kraju je postao jedan od najposećenijih u Srbiji i na Balkanu kao mesto gde se okupljaju ljubitelji kvizova i "skupljači" znanja, kažu čelnici ove platforme.


Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.