Lifestyle

04.11.2019. 16:32

Mashable

Autor: Nova Ekonomija

Microsoft Japan: Četiri radna dana povećala produktivnost za 40 odsto

Lifestyle

04.11.2019. 16:32

Japanska podružnica tehnološkog giganta Majkrosofta (Microsoft) je saopštila da je uvećala produktivnost svojih zaposlenih za 40% nakon što je uvela četvorodnevnu radnu nedelju.

Portal Mashable navodi da je 2.300 zaposlenih u Majkrosoftu učestvovalo u pilot-projektu koji se sprovodi od avgusta ove godine. U tom periodu, radnicima je, pored slobodnog vikenda, dodatno „oslobođen“ i petak, bez umanjenja plate ili smanjivanja broja slobodnih dana koji su im na raspolaganju.

Pored toga, kompanija je učesnicima projekta planirala da subvencioniše porodične odmore ili doškolovavanje sa dodatnih 100.000 jena (oko 920 dolara).

Majkrosoft je drastično uvećanje produktivnosti pripisao efikasnijim korišćenjem vremena zbog kraće radnje nedelje, kraćim sastancima i radom na daljinu kojim su radnici nadomešćivali manje radnih sati koji su im bili na raspolaganju. 

Pored toga, zaposleni su umanjili korišćenje slobodnih dana za četvrtinu, potrošnju struje za oko 23%, a potrošnju kancelarijskog papira za 60%, zbog čega je navedena mera dobra i sa ekološke tačke gledišta.

„Radite kraće, dobro se odmorite i učite više. Neophodno je da imamo okruženje koje vam omogućava da osetimo svrhu u životu i ostvarimo veći doprinos na poslu. Želim da zaposleni razmisle i iskuse da mogu da postignu iste rezultate sa 20 procenata manje radnog vremena“, rekao je predsednik i generalni direktor Majkrosofta u Japanu Takuia Hirano.

PROČITAJTE JOŠ:

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.