Tinder postao berza sezonskih poslova

Foto: unsplash.com

Tinder više nije samo aplikacija za dejting, barem ne u Francuskoj. Nedavno su poslodavci u toj zemlji odlučili da putem aplikacije kalifornijske kompanije "Match group" umesto ljubavi ponude i sezonske poslove. 

Aplikacija je u saradnji sa francuskom vladom unutar svoje popularne aplikacije pokrenula i reklamiranje platforme za pronalaženje.

Ciljna grupa su mladi od 18 do 25 godina koji, pored srodnih duša, sada dobijaju i ponude za dodatni posao.

Na platformi "1jeune1solution" mogu da traže, među 70.000 poslova, onaj koji im najviše odgovara, a dominiraju pozicije u ugostiteljstvu, prodaji, raznim servisima i uslugama. Opcija je dostupna do kraja jula.

Mladi će tako moći da steknu relevantno iskustvo, zarade, a možda pronađu srodnu dušu uživo, pa im Tinder profil više i neće biti potreban.


Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.