Tech

28.10.2024. 11:13

Autor: Nova ekonomija

Četbotovi sve češće prva linija komunikacije kompanija sa klijentima

Tech

28.10.2024. 11:13

“Oko 62 odsto ljudi preferira takozvani “ljudski pristup” u odsnosu sa kompanijama i njihovim predstavnicima, dok preko 45 odsto ispitanika pokazuje nezadovoljstvo interakcijom sa zaposlenima u kompanijama“, pokazalo je istraživanje Qualtrics platforme predstavljeno na upravo završenom Daktela događaju u Londonu „AI In Action: Real-World Strategies for Customer and Employ Experience“.

Kako je istakla međunarodna ekspertkinja u oblasti Customer Expirience Katie Stabler, „upravo je ovo procenat ljudi koji će zbog svog nezadovoljstva prilikom saradnje rado promeniti kompaniju sa kojom su imali loše iskustvo“.

„Šta ovo znači za razvoj poslovanja, kristalno je jasno”, kaže ona, dodajući da je ljudski faktor, odnosno korelacija sa ljudima direktno povezana i sa uspehom u primeni veštačke inteligencije.

Rešenje za ovaj problem, kompanije sve češće pronalaze u uvođenju i upotrebi veštačke inteligencije. Trenutno, oko 30 odsto razgovora klijenata sa kompanijama, zapravo je realizovano preko četbotova, odnosno primenom veštačke inteligencije. Pritom, 40 odsto korisnika će se radije odlučiti za komunikaciju sa četbotom, ukoliko su zadovoljni pređašnjim iskustvom.

Istovremeno 64 odsto svog radnog vremena zaposleni usmeravaju ka rešavanju kompleksnijih problema. Ovo za kompaniju znači da su energija i vreme zaposlenih usmereni ka složenim procesima koje u ovom slučaju omogućava upravo primena savremenih tehnologija i veštačka inteligencija, istaknuto je na konferenciji. Konkretan benefit je i povećanje preciznosti informacija, dostupnost 24/7/365, zadovoljstvo zaposlenih, jer im vreme dozvoljava dalju edukaciju i usavršavanje. Možda najznačajnije, primena tehnoloških rešenja ih štiti od dosadnih, ponavljajućih poslova.

Ondrej Pohl, iz tehnološke kompanije Daktela, koja u okviru svog sistema ima i AI razvojni tim, navodi da su kompanije – korisnici njihovih alata, spremni da eksperimentišu sa novim dostignućima veštačke inteligencije.

“Svesni su činjenice da ih ova vrsta unapređenja poslovanja vodi ka boljoj poziciji na tržištu. Čak 80 odsto kompanija koje su implementirale veštačku inteligenciju zadovoljne su dosadašnjim rezultatima”, zaključuje Pohl.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.