
Samo nam nemojte odmagati
Uslovi za privređivanje su nepredvidivi, a tržište je manje dostupno našim privrednicima, koji se iz godine u godinu bore za što bolju poziciju. U državnim institucijama odlično znaju na koji način bi se ras...
Fokus na potrošače i održivo poslovanje
Ono što je karakteristično za fabriku u Magliću jeste to što se ovde, osim lokalnih brendova, proizvode i brendovi koji se izvoze na ostala evropska tržišta na kojima kompanija posluje...
Kompanija PepsiCo ove godine obeležava 15. godišnjicu svog poslovanja u Srbiji, što je veliki jubilej za ovu multinacionalnu kompaniju koja posluje u više od 200 zemalja širom sveta.
Akvizicijom kompanije Marbo Product 2008. godine, brendovi Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud postali su deo velikog PepsiCo tima brendova, a svetski poznati brend, poput Doritosa, postao je dostupan i potrošačima u Srbiji.
Proizvodni pogoni fabrike u Magliću opremljeni su najsavremenijom tehnologijom, a globalne PepsiCo prakse sprovode se i na svakom lokalnom tržištu, te je svaki finalni proizvod rezultat timskog rada eksperata iz celog sveta.
Ono što je karakteristično za ovu fabriku jeste to što se ovde, osim lokalnih brendova, proizvode i brendovi koji se izvoze na ostala evropska tržišta na kojima kompanija posluje.
Kako je PepsiCo jedan od najvećih industrijskih otkupljivača u Srbiji, primena ovakvog koncepta koji se fokusira na obnovu zdravlja zemljišta od nemerljivog je značaja, jer ne samo da utiče na poboljšanje kvaliteta useva na kojima se uzgajaju sirovine koje se kasnije upotrebljavaju u procesu proizvodnje grickalica, već i omogućava da kompanija resurse koristi na održiviji način i duži vremenski period.
Kako bi se postigli najbolji mogući rezultati, jedan od ciljeva na globalnom nivou obuhvata i održivu nabavku 100% ključnih sirovina od drugih proizvođača, kao što su biljna ulja i žitarice, a u čemu se oslikava potpuna posvećenost održivosti i zaštiti životne sredine.
U cilju smanjenja emisija gasova sa efektom staklene bašte jedna od glavnih aktivnosti koje kao kompanija sprovodi je prelazak na obnovljive izvore energije u svojim proizvodnim procesima, kao i sprovođenje programa za poboljšanje energetske efikasnosti kako bi se smanjila potrošnja energije i emisija CO2.
Sve ove aktivnosti deo su pep+ strateške transformacije koja je nedavno lansirana na nivou cele kompanije, a koja za cilj ima unapređenje održivosti poslovanja uz istovremeni doprinos društvenoj zajednici i ostvarivanje pozitivnog uticaja na životnu sredinu.
Zasnovana na stubovima poslovanja brže, snažnije i bolje, pep+ transformacija usmerila je poslovanje ka održivosti operacija, regenerativnoj poljoprivredi kao dugoročnijem izvoru nabavljanja sirovina, ali je podvukla i važnost raznolikosti timova, inkluzije i razvoja talenata.
Kroz pozitivno radno okruženje, PepsiCo nastoji da svim zaposlenima pruži jednake prilike za profesionalni napredak i usavršavanje, zbog čega je kompanija nekoliko godina zaredom i dobitnik priznanja Top Employer.
Praćenjem tržišnih trendova, osluškivanjem potreba potrošača, ali i sprovođenjem odgovornog poslovanja delovanjem unutar planetarnih granica, PepsiCo se pozicionirao među liderima u proizvodnji grickalica u čitavom regionu, i osvrnuvši se na prethodnih 15 godina poslovanja u Srbiji, kompanija je vrlo ponosna na sva postignuća.
Dugoročni cilj je da i u budućnosti postavljeni ciljevi budu dostignuti i pre postavljenog roka, kako bi se opravdalo poverenje potrošača.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Uslovi za privređivanje su nepredvidivi, a tržište je manje dostupno našim privrednicima, koji se iz godine u godinu bore za što bolju poziciju. U državnim institucijama odlično znaju na koji način bi se ras...
Kad Radeta Rakočevića pitate koliko biznisa je pokrenuo za svojih prvih 50 godina, treba mu malo vremena da prebroji. Iskreno odgovara da je investirao dosad u petnaestak privatnih kompanija iz Srbije, uspe...
Cake news Čaršavi Vesti iz izdanja Investicije
Prvi ašov nije ni zaboden, a cena stadiona se više nego udvostručila. Kada je Vučić 2015. prvi put obećao izgradnju nacionalnog stadiona, rekao je da će koštati 150 miliona evra, što je cifra kojom su barata...
Da li su visoke cene sa kojima se susrećemo u prodavnicama rezultat preteranih marži trgovaca, i bogaćenja primarnih proizvođača, odnosno ratara i farmera? Prvi se bore sa manjom prodajom, drugi propadaju. D...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE