NE MOŽETE SE IGRATI CENAMA
„Najbolja cena“ je akcija napravljena tako da odgovara svima. Vladi Srbije donosi političke poene, velike trgovce ne pogađa previše, a siromašnim građanima daje mogućnost da tokom dva meseca, koliko će traja...
INTERVJU: Jelena Parojčić, Izvršni direktor za ljudske resurse, Galenika
Platforma za mlade „Zdravo dvadesete“ je jedinstveni projekat sa informacijama o zdravlju...
„Zdravo dvadesete“ su društveno odgovorni projekat kompanije Galenika, namenjen dvadesetogodišnjacima. Jednim delom inovativnost projekta dolazi upravo iz izbora ciljne grupe kojoj se obraćamo, s obzirom na to da nismo naišli na nešto slično u našoj zemlji, a ni u regionu.
Zašto smo baš odabrali dvadesetogodišnjake kao publiku? Pre svega želeli smo da se obraćamo onima na kojima je budućnost, ali iz perspektive prevencije i brige o zdravlju. U dvadesetim to često nije lako, a nije ni prioritet. Reč je o ranjivoj populaciji. Društvo ih smatra odraslima, dok s druge strane oni svoja najvažnija životna iskustva još uvek nisu stekli.
Takođe, suočeni su sa konstantnim pritiskom na brojne teme – od izbora profesije i fakulteta, kontinuiranog rada na sebi i sticanja novih veština koje će im biti neophodne za život, a ne zaobilaze ih ni uobičajeni „problemi“ sa kojima su se suočavale i ranije generacije – od ljubavnih i emotivnih problema, do nesigurnosti i izazova koji su na svakom koraku.
Više nego ikad, mladi su danas pod pritiskom da postanu „najbolja verzije sebe“. U takvoj postavci prioriteta, zdravlje i zdrave navike ponekad padnu u drugi plan. Zbog toga smo odlučili da pokrenemo „Zdravo dvadesete“ i mladima pružimo proverene i relevantne informacije kako da brinu o svom fizičkom i mentalnom zdravlju, trudeći se da pokažemo razumevanje za sve ono čemu su izloženi.
Godina pokretanja projekta je i godina u kojoj je čitav svet pogodila pandemija virusa korona, ali ujedno i godina u kojoj je i zaista sve prešlo u online. Naša ideja je bila da na jednom mestu ponudimo proverene i relevantne informacije na zdravstvene teme, prilagođene mladima i ispričane u duhu njihovog jezika, kako bismo im temu brige o zdravlju približili i učinili je atraktivnijom. Sa tom idejom, angažovali smo lekare specijaliste iz sedam zdravstvenih oblasti – mentalno zdravlje, ginekologija, bolesti zavisnosti, nutricionizam, hormoni, alergije i fizijatrija.
Lekari saradnici su nam pomogli u kreiranju e-vodiča na ove specifične teme, a zatim smo taj sadržaj i još mnogo više ponudili kroz veb-sajt www.dvadesete.rs i društvene mreže. Vremenom smo u priču uvodili i druge karaktere sa kojima se mladi identifikuju – influensere, kontent kreatore, poznate ličnosti, a plan je da u ovoj godini mrežu lekara specijalista proširimo novim temama koje su mladima zanimljive. Naš utisak je da su mladi veoma zainteresovani za teme o zdravlju, samo je potrebno ponuditi im te informacije na način koji je njima zanimljiv.
Pre svega, to je lojalna zajednica kojoj se obraćamo i koja broji više od 20.000 ljudi na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Tik-Tok i YouTube. Takođe, veb-sajt www.dvadesete.rs beleži izuzetan broj poseta na mesečnom nivou i danas već možemo reći da je to vrsta news portala za mlade. Ove brojke govore da je ono što na „Dvadesetim“ radimo zaista značajno i da ima svoju publiku.
A kada je reč o samim temama, ono što je za ,,Zdravo dvadesete’’ karakteristično, jeste da nema tabua. Otvoreno se govori o svim temama, od mentalnog zdravlja, do tema koje se tiču emocija, seksa, ljubavi, odnosa sa porodicom. Ono na šta smo najviše ponosni jeste sloboda da nam se mladi obrate za sve ono što im predstavlja teret i da onda u saradnji sa našim timom i lekarima specijalistima dobiju odgovore na svoje dileme i nedoumice.
I ove godine pokrećete tradicionalnu praksu za studente. Po čemu se ova praksa razlikuje od drugih programa prakse i šta studenti dobijaju učešćem?
Program stručne, plaćene prakse se ove godine realizuje treći put zaredom. Reč je o praksi koja je namenjena studentima svih fakulteta i kroz koju zapravo mladi kreiraju sadržaj za mlade. Praksa je osmišljena tako da od samog procesa prijavljivanja na praksu do njenog završetka, mladi imaju priliku da iskažu svoju kreativnost – od izbora tema, do načina na koji će ih predstaviti.
Svake godine vlada veliko interesovanje, a samo prošle godine smo imali više od 200 prijavljenih kandidata i težak zadatak da odaberemo samo četvoro.Osim toga, kandidati dobijaju priliku da rade sa našim timom, vide kako izgleda proces kreiranja sadržaja, ali kako Galenika funkcioniše kao sistem.
Pored toga, za njih su obezbeđene stručne edukacije – poslovna koju prolaze kod nas u kompaniji, kao i PR edukacija i edukacija iz oblasti digitalnog marketinga, kako bi bili opremljeni neophodnim znanjima za rad na projektu.
Ove godine otvaramo vrata za nove zdravstvene teme, poput urologije, oftalmologije, dermatologije, estetske medicine i mnogih drugih, a za koje smo shvatili da postoji veliko interesovanje mladih i mnogo pitanja koja se pojavljuju. Na taj način želimo da pružimo značajne informacije i pokrenemo dugoročno promišljanje mladih o temama zdravlja i prevencije.
Pored toga, ove godine smo ponudili i sadržaje u vidu online treninga, koje mogu raditi sami, kod kuće ili u teretani; zatim mesečne planove ishrane, koje piše naša saradnica i nutricionistkinja dr Ivana Šarac; kao i odgovore na najčešće ljubavne dileme koje priprema Dragana Penco, savetnik za partnerske odnose i konsultant u oblasti psihoterapije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
„Najbolja cena“ je akcija napravljena tako da odgovara svima. Vladi Srbije donosi političke poene, velike trgovce ne pogađa previše, a siromašnim građanima daje mogućnost da tokom dva meseca, koliko će traja...
U proteklih desetak godina država je određenim reformama znatno olakšala položaj preduzetnika i posebno preduzetnika paušalaca. Međutim, i pored primetnog napretka, postoji čitav niz problema koji dovode pau...
Mešanje države u određivanje cena generalno nije poželjno, to je antitržišna mera koja ne može da da velike rezultate, a može da nanese i određene štete. Mi ne znamo ko i na koji način odlučuje u p...
Održivost Vesti iz izdanja građevinarstvo
Od septembra ove godine, funkcionišemo po principu dualnog brenda, gde je wienerberger krovni brend svim proizvodnim brendovima, na globalnom tržištu ali i u Srbiji, što predstavlja prvi korak u pripremi dal...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE