
Želimo na prostor bivše Jugoslavije
Cementare u Srbiji i regionu su jako dobro pozicionirane jer nisu ništa drugačije od cementara u zapadnoj Evropi, čak bih rekao da je u njih više ulagano i da su bolje održavane jer su strani investitori ovd...
Kompanija je aktivna u oblasti Energy savings. Restorani imaju plan uključivanja opreme. Cilj je da se oprema uključuje postepeno i u terminima kada je potrebna. Na taj način smanjuje se potrošnja električne energije. Takođe, kroz plan održavanja opreme utiče se na potrošnju energije – čišćenjem kondenzatora na rashladnim uređajima. Restoranski klima sistemi imaju rekuperatore energije. Koristi se izvlačenje vazduha iz restorana za dogrevanje ili rashlađivanje ulaznog vazduha u zavisnosti od doba godine i spoljašnje temperature. Na taj način se štedi energija.
Ulje koje se koristi u pripremi pomfrita kasnije postaje gorivo, dok se glicerin koristi za pripremu proizvoda koji se mogu naći u svakom domaćinstvu – od sredstava za čišćenje do kozmetičkih proizvoda.
U poslednjih 10 godina prerađeno je više od milion kilograma iskorišćenog ulja i ušteđeno je više od 3.200 tona CO2.
McDonald’s u Srbiji od početka poslovanja podržava udruženja i institucije koje se bave decom. Kompanija pune dve decenije podržava udruženje Kreativno-edukativni centar, koje brine o mladima sa smetnjama u razvoju i to kroz inkluziju mladih koji jednom nedeljno dolaze u McDonald’s restorane i pomažu u određenim poslovima i druže se sa zaposlenima i gostima i na taj način osećaju da su deo zajednice.
Za 36 godina koliko kompanija posluje u Srbiji kroz donaciju novca iz „humanitarnih kasica“, što su donacije gostiju kompanije McDonald’s, podržano je više od 100 institucija, asocijacija i udruženja.
McDonald’s je sopstvenim novčanim donacijama takođe podržao različite edukativne, sportske, zdravstvene i kulturne organizacije.
Pored toga, svakog meseca kompanija donira određenu količinu obroka ugroženim grupama naših sunarodnika u svim sredinama u kojima ima restorane.
Samo zajedno kroz podršku možemo učiniti da svet u kome živimo bude bolje mesto i nama i generacijama koje dolaze
Tokom svih ovih godina kompanija McDonald’s Srbija je donirala više od 7.000 knjiga i slikovnica vrtićima, bibliotekama osnovnih škola i gradskim bibliotekama. Organizovan je veliki broj edukativnih radionica, dodeljene su stipendije talentovanim srednjoškolcima i studentima, donirane su Pančićeve omorike za dvorišta 12 osnovnih škola širom Srbije.
U okviru Happy Readers programa od 2019. u Happy Meal ponudi deci su na raspolaganju i knjige na različite teme – preko 350.000 knjiga roditelji su odabrali za decu za ovih pet godina, a istraživanja pokazuju kako je čitanje važno jer podstiče maštu, učenje i razumevanje.
Klub „Mek volonteri“ se trudi da svakog meseca učestvuje u različitim društveno korisnim i odgovornim akcijama, kao što su pravljenje nakita i kićenje jelke sa mladima iz Kreativno-edukativnog centra, ozelenjavanje gradskih površina, kroz podršku u pripremi radionica „Dan dečije igre u prirodi“ i mnogim drugim aktivnostima.
Akcije koje kompanija preduzima – zajedno sa svojim partnerima i dobavljačima širom sveta omogućavaju podršku lokalnim zajednicama, uprkos nepredviđenim globalnim izazovima. Samo zajedno kroz podršku možemo učiniti da svet u kome živimo bude bolje mesto i nama i generacijama koje dolaze. Samo zajedno, malim koracima možemo doći do velikih promena.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Cementare u Srbiji i regionu su jako dobro pozicionirane jer nisu ništa drugačije od cementara u zapadnoj Evropi, čak bih rekao da je u njih više ulagano i da su bolje održavane jer su strani investitori ovd...
Sve do pre par meseci, delovalo je da vlada može bez većih ekonomskih problema da „progura“ ovu i sledeću godinu. To više ne deluje tako izvesno: pored međunarodnih okolnosti koje su sve nepovoljnije usled p...
Nakon tragedije 1. novembra kada je u padu nadstrešnice na Železničkoj stanici u Novom Sadu poginulo sada već 16 ljudi, nakon kasnijih istraga, smena, ostavki i hapšenja, optužbi za nepoštovanje propisa, pož...
Vesti iz izdanja društvena odgovornost
Studija društveno-ekonomskog uticaja Coca-Cola sistema i kompanije Bambi u Srbiji predstavljena je u okviru panel-diskusije „Zašto su globalni igrači (i dalje) domaće kompanije“ na Kopaonik biznis forumu
Jedinstven front opozicije, studenata i građana, poslednjih dana predložilo je nekoliko opozicionih aktera, poput Novog DSS-a i ProGlasa, ali s obzirom na saopštenja i dela studenata vezanih za prelaznu vladu i naših sagovornika iz o...
Studenti u blokadi 14 fakulteta i visokih škola iz Novog Sada objavili su večeras kriterijume za formiranje ekspertske vlade, kao i šta bi bila njena ograničenja....
Na poslednjoj sednici Saveta bezbednosti Ujedinjenih nacija na kojoj je predstavljen novi šetomesečni izveštaj Misije UN na Kosovu (UNMIK), još jednom su se mogli čuti pozivi na gašenje te Misije....
Bivša ministarka zdravlja Danica Grujičić izjavila je da mandatar za sastav nove Vlade Đuro Macut neće moći da uradi mnogo jer Vlada Srbije ne odlučuje ni o čemu. Sagovornici Danasa na ovo kažu da centralizacija moći z...
Ispred zgrade RTS-a u Takovskoj ulici večeras oko 22 časa okupili su se sudenti, zbog nezadovoljstva izveštavanjem Javnog servisa u Dnevniku 2, u kome je objavljeno da je u pojedinim visokoš...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVEОбавештења