BOS PO TRNJU
Šta je uistinu značila poseta predsednika Srbije Parizu i prijem u Jelisejskoj palati?
Tomislav Mimica, izvršni direktor za ljudske resurse o benefitima Mobi Banke
U eri ubrzanog tehnološkog razvoja i neprekidnog napretka, poslodavci se nalaze pred izazovom: kako se istaći na sve zahtevnijem tržištu rada?
Kompanije prepoznaju ovu temu kao izuzetno važnu i sve više napora i resursa ulažu u neprestano prilagođavanje kako bi zadovoljile potrebe i očekivanja sadašnjih i budućih zaposlenih. U Mobi Banci izdvajamo se svojom sposobnošću da se kontinuirano prilagođavamo promenama, kako u tehnološkom i bankarskom sektoru, tako i u organizaciji rada. Kao pioniri digitalnog bankarstva u Srbiji, implementiranje najsavremenijih rešenja posmatramo kao imperativ. Nedavno predstavljanje javnosti našeg novog brenda Yettel Bank i lansiranje nove aplikacije predstavljaju samo deo naše dugoročne strategije usmerene ka unapređenju usluga kako bismo postali najbolja banka za stanovništvo.
Drugim rečima, prilagođavanje nam je u DNK, kako potrebama korisnika, tako i potrebama zaposlenih unutar tima Banke koji sada čini skoro 500 koleginica i kolega. Činjenica da ovoliki tim ljudi, koji se neprestano širi, naporno radi svakog dana na novom brendu i aplikaciji pokazuje da zaposleni veruju u našu viziju i vrednosti. Kada ujutru uđete u našu kancelariju, srešćete zadovoljne i nasmejane ljude i osetićete pozitivnu energiju i radnu atmosferu. Zašto je to tako? Pre svega, stvorili smo radno okruženje koje je prilično neformalno za posao kojim se bavimo, sa ciljem da izbegnemo napetost, stres i sagorevanje.
Ne držimo se striktno opterećujućih formalnosti kada su u pitanju pravila ponašanja i oblačenja, već dajemo našim zaposlenima prostor da se lično izraze u granicama pristojnosti. Pored privatnog zdravstvenog osiguranja i pogodnosti za rekreaciju, našim zaposlenima obezbeđujemo i posebnu vrstu osiguranja u kući i na putu. Smatramo da je edukacija temelj napretka, zbog toga mnogo pažnje posvećujemo internim i eksternim obukama i radionicama zaposlenih u zemlji i inostranstvu, kao i implementaciji najboljih praksi iz jedne od najvećih grupacija kompanija čiji smo deo.
PRILAGOĐAVANJE NAM JE U DNK, KAKO POTREBAMA KORISNIKA, TAKO I POTREBAMA ZAPOSLENIH UNUTAR TIMA BANKE KOJI SADA ČINI SKORO 500 KOLEGINICA I KOLEGA. ČINJENICA DA OVOLIKI TIM LJUDI, KOJI SE NEPRESTANO ŠIRI, NAPORNO RADI SVAKOG DANA NA NOVOM BRENDU I APLIKACIJI POKAZUJE DA ZAPOSLENI VERUJU U NAŠU VIZIJU I VREDNOSTI
Pored toga, u procesu smo izrade i našeg internog portala za učenje. Po zakonskim normama, zaposleni imaju 20 dana godišnjeg odmora. Međutim, znajući da je to ono što je ljudima najpotrebnije, mi obezbeđujemo 25 dana svakom našem zaposlenom. U skladu sa savremenim trendovima, kompanija primenjuje hibridni model rada.
Smatramo da ovakav pristup pruža najbolju ravnotežu između prisustva u kancelariji, gde se podstiče timski rad i interakcija, i fleksibilnosti rada od kuće koja ponekad omogućava veću produktivnost. Godine iskustva pokazale su mi da svi navedeni benefiti ne znače mnogo kada u radnom okruženju ne vladaju zdravi odnosi. Kod nas je zdravo radno okruženje ključni element koji omogućava zaposlenima da odvažno i kreativno ostvaruju svoje ciljeve.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Šta je uistinu značila poseta predsednika Srbije Parizu i prijem u Jelisejskoj palati?
Prosečna marža u trgovinama na malo u Srbiji kreće se od oko 21-22 odsto do 31-32 odsto, ali je manja od one u Evropi. Maloprodaja nije kriva za visok rast cena u srpskim prodavnicama, a profiti trgovinskih ...
U proizvodnju struje u narednim decenijama moraće da se investira više desetina milijardi evra, jer Srbija više ne može dugoročno da se oslanja na nasleđene kapacitete iz socijalizma, sa izuzetkom hidrocentr...
Srbija mora da uskladi svoju unutrašnju i spoljnu politiku, odnosno da demokratski odluči o svom usmerenju ka velikim silama, glavna je poruka okruglog stola pod nazivom „Srbija između Istoka i Zapada“. Pone...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE