Vesti iz izdanja

30.04.2024. 06:07

Mobi Banka

Autor: Nova ekonomija

Mobi Banka kao primer savremenog poslodavca

Tomislav Mimica, izvršni direktor za ljudske resurse o benefitima Mobi Banke

Foto: Mobi Banka

Tomislav Mimica, Mobi Banka

U eri ubrzanog tehnološkog razvoja i neprekidnog napretka, poslodavci se nalaze pred izazovom: kako se istaći na sve zahtevnijem tržištu rada?

Kompanije prepoznaju ovu temu kao izuzetno važnu i sve više napora i resursa ulažu u neprestano prilagođavanje kako bi zadovoljile potrebe i očekivanja sadašnjih i budućih zaposlenih. U Mobi Banci izdvajamo se svojom sposobnošću da se kontinuirano prilagođavamo promenama, kako u tehnološkom i bankarskom sektoru, tako i u organizaciji rada. Kao pioniri digitalnog bankarstva u Srbiji, implementiranje najsavremenijih rešenja posmatramo kao imperativ. Nedavno predstavljanje javnosti našeg novog brenda Yettel Bank i lansiranje nove aplikacije predstavljaju samo deo naše dugoročne strategije usmerene ka unapređenju usluga kako bismo postali najbolja banka za stanovništvo.

Drugim rečima, prilagođavanje nam je u DNK, kako potrebama korisnika, tako i potrebama zaposlenih unutar tima Banke koji sada čini skoro 500 koleginica i kolega. Činjenica da ovoliki tim ljudi, koji se neprestano širi, naporno radi svakog dana na novom brendu i aplikaciji pokazuje da zaposleni veruju u našu viziju i vrednosti. Kada ujutru uđete u našu kancelariju, srešćete zadovoljne i nasmejane ljude i osetićete pozitivnu energiju i radnu atmosferu. Zašto je to tako? Pre svega, stvorili smo radno okruženje koje je prilično neformalno za posao kojim se bavimo, sa ciljem da izbegnemo napetost, stres i sagorevanje.

Ne držimo se striktno opterećujućih formalnosti kada su u pitanju pravila ponašanja i oblačenja, već dajemo našim zaposlenima prostor da se lično izraze u granicama pristojnosti. Pored privatnog zdravstvenog osiguranja i pogodnosti za rekreaciju, našim zaposlenima obezbeđujemo i posebnu vrstu osiguranja u kući i na putu. Smatramo da je edukacija temelj napretka, zbog toga mnogo pažnje posvećujemo internim i eksternim obukama i radionicama zaposlenih u zemlji i inostranstvu, kao i implementaciji najboljih praksi iz jedne od najvećih grupacija kompanija čiji smo deo.

PRILAGOĐAVANJE NAM JE U DNK, KAKO POTREBAMA KORISNIKA, TAKO I POTREBAMA ZAPOSLENIH UNUTAR TIMA BANKE KOJI SADA ČINI SKORO 500 KOLEGINICA I KOLEGA. ČINJENICA DA OVOLIKI TIM LJUDI, KOJI SE NEPRESTANO ŠIRI, NAPORNO RADI SVAKOG DANA NA NOVOM BRENDU I APLIKACIJI POKAZUJE DA ZAPOSLENI VERUJU U NAŠU VIZIJU I VREDNOSTI

Pored toga, u procesu smo izrade i našeg internog portala za učenje. Po zakonskim normama, zaposleni imaju 20 dana godišnjeg odmora. Međutim, znajući da je to ono što je ljudima najpotrebnije, mi obezbeđujemo 25 dana svakom našem zaposlenom. U skladu sa savremenim trendovima, kompanija primenjuje hibridni model rada.

Smatramo da ovakav pristup pruža najbolju ravnotežu između prisustva u kancelariji, gde se podstiče timski rad i interakcija, i fleksibilnosti rada od kuće koja ponekad omogućava veću produktivnost. Godine iskustva pokazale su mi da svi navedeni benefiti ne znače mnogo kada u radnom okruženju ne vladaju zdravi odnosi. Kod nas je zdravo radno okruženje ključni element koji omogućava zaposlenima da odvažno i kreativno ostvaruju svoje ciljeve.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.