
Prinudna naplata nerada
Privredna komora oduvek je sigurna luka za islužene partijske kadrove, ali ih se sada baš namnožilo, uz velike plate. Nema kontrole trošenja novca, ne znamo šta ova institucija radi, ali godišnje obrne čak 4...
Intermodalnost - rešenje za optimizaciju logistike i dekarbonizaciju transporta
Neltov terminal u Dobanovcima prepoznat je kao logistički hab Zapadnog Balkana, a za drugi kvartal ove godine planirano je otvaranje još jednog terminala u Kruševcu...
Poslednjih decenija došlo je do velikog rasta u kargo transportu železnicom širom sveta. Sa značajnim porastom globalnog uvoza i izvoza i sveukupnim porastom regionalne, domaće i međunarodne logistike, očekuje se da će globalno tržište intermodalnog teretnog transporta biti ključno za kreiranje mogućnosti za rast u narednim godinama.
Procene su da će zabeležiti kombinovanu godišnju stopu rasta (CAGR) od 8,27% u odnosu na prognozu za period 2020 -2025. Rastući trend ovog servisa se, uz sve izazove, nastavlja jer ovo rešenje odlikuju brojni benefiti – veći nivo bezbednosti, niža cena, jednostavnije praćenje robe, smanjenje zagušenja na drumskim putevima i veliki uticaj na ekološku održivost.
Predstavlja i jedno od rešenja kada je reč o usaglašavanju sa regulativom Evropske unije u oblasti Zelene agende koja se tiče dekarbonizacije, energetske efikasnosti i smanjenja emisija CO2. Intermodalno rešenje ekološki je prihvatljivije od drumskog transporta na duge relacije jer se veliki broj teretnih kontejnera premešta zajedno koristeći najefikasnije načine transporta.
Nelt kao učesnik globalnih lanaca snabdevanja i logistički partner lidera različitih industrija aktivno doprinosi ovom trendu razvojem mreže sopstvenih železničko-drumskih kontejnerskih terminala, takozvanih suvih luka. Neltov intermodalni terminal u Beogradu pozicioniran je u distributivno-logističkom centru u Dobanovcima. Zahvaljujući odličnoj lokaciji, efikasnim procesima i tehničkim i tehnološkim prednostima, Neltov intermodalni kontejnerski terminal prepoznat je kao logistički hab Zapadnog Balkana.
Poslednjom investicijom od dva miliona evra Nelt je povećao kapacitet kako bi svojim klijentima pružio optimalnu uslugu. Upotrebna površina proširena je na 30.000 m 2 Unapređenja su otvorila mogućnost za prijem i odlaganje 1.500 punih i 500 praznih kontejnera. Kupovinom drugog Reach Steckera za manipulaciju kontejnerima, značajno su povećane operativnost i efikasnost operacija.
Terminal je redovnim železničkim linijama povezan sa lukama Rijeka, Bar i Pirej. Auto-putevi E-75 i E-70 se ukrštaju na udaljenosti od 6 km od terminala, dok je Aerodrom „Nikola Tesla“ udaljen 10 km. Unutar Neltovog logističkog centra funkcioniše i carinska ispostava sa skladištem, što omogućava punu podršku i fleksibilnost različitim procesima i robnim tokovima. Uz skladišta različitih temperaturnih režima na površini od preko 65.000 m2 i dostavne flote od preko 250 vozila – lokacija Neltovog intermodalnog terminala je sama po sebi integrator lanaca snabdevanja u regionu.
Trenutno se na nedeljnom nivou servisiraju teretne kompozicije iz Pireja, Rijeke i Bara, sa realnim naznakama da će se lista proširiti na Solun i druge pravce ka lukama u Zapadnoj Evropi i Turskoj. Broj kontejnera na terminalu u 2020. godini je bio 13.000, 2021. je povećan na 18.000, a u 2022 je obrađeno 20.000 jedinica.
Pozicioniran je na 10 km od EU koridora 10, neposredno uz železničku stanicu Dedina i budući Moravski koridor. Svojom strateškom geografskom pozicijom, opremljen železničkim kolosecima, ovaj intermodalni terminal pružaće punu logističku podršku klijentima različitih industrija u regionu kroz pun servis suve luke: pretovar kontejnera, parking vozila, vaganje, carinsko zastupništvo, dopremu i otpremu kontejnera.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Privredna komora oduvek je sigurna luka za islužene partijske kadrove, ali ih se sada baš namnožilo, uz velike plate. Nema kontrole trošenja novca, ne znamo šta ova institucija radi, ali godišnje obrne čak 4...
Sa 80.000 radnika koji imaju posao u više od 900 kompanija sa nemačkim kapitalom i sa preko šest milijardi evra investicija u Srbiji od 2000. do sada, jasno je koliki je značaj Nemačke za srpski razvoj. Upra...
Ako uporedimo devedesete sa stanjem danas, one su bile mnogo gore zbog sankcija, rata, mnogo veće brutalnosti tog režima. Međutim što se tiče razorenosti institucija, perfidnosti i stvaranja negativne klime ...
Akademska peticija koju je potpisalo više od 1.500 nastavnika, saradnika i istraživača sa fakulteta, visokih škola i naučno-istraživačkih ustanova Srbije, i kojom se traži raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbo...
Non-pejper o Bosni i Hercegovini, ili kako je u četvrtak okarakterisao načelnik Generalštaba Vojske Srbije, francusko-nemački non-pejper koji otežava poziciju Republike Srpske, naši sagovornici ko...
Vest da je glumica Iva Štrljić dobitnica nagrade Zlatni beočug, priznanja koje dodeljuje Kulturno-prosvetna zajednica Beograda za trajan doprinos kulturi glavnog grada, naišla je na podeljene reakcije....
Poseta šefice diplomatije EU Kaje Kalas Beogradu zabeležena je u ukrajinskim medijima koji ocenjuju da Srbija mora konačno da se opredeli....
Ponekad nije potrebno mnogo da vožnja bude udobna. Da vozač ne mora da vas pozove ili razgovara sa vama. Da može da vam pomogne da pronađete automobil ili da u gepek stanu invalidska kolica. Sada sve to možete unapred da podesite u Yandex Go apl...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVEОбавештења