Svet

09.08.2021. 17:17

Reuters

Autor: Nova Ekonomija

Američka Zynga kupuje kinesku igru Golf Rival za 525 miliona dolara

Američka kompanija Zynga, koja posluje u oblasti gejming industrije, odlučila je da za 525 miliona dolara kupi kineski studio za razvoj video igara StarLark, prenela je agencija Rojters. Ta kineska kompanija je tvorac popularne igre Golf Rival, koj...

Foto: Pixabay

Svet

09.08.2021. 17:17

Američka kompanija Zynga, koja posluje u oblasti gejming industrije, odlučila je da za 525 miliona dolara kupi kineski studio za razvoj video igara StarLark, prenela je agencija Rojters. Ta kineska kompanija je tvorac popularne igre Golf Rival, koja takođe prelazi u vlasništvo Zynge čije je sedište u San Francisku.

Zynga koja je tvorac video igre za mobilne telefone FarmVille do sada je potrošila milijarde dolara na kupovinu igara Peak, Rollic i Echtra Games kako bi pojačala svoju ponudu jer su ljudi tokom pandemije bili „zarobljeni“ kod kuće.

U Sjedinjenim Državama je inače zabeležena veća potrošnja u oblasti video igara koje simuliraju sportska takmičenja i dostigla je 648,8 miliona dolara. To predstavlja skok od 16% od juna 2020.  do 31. maja 2021. godine.

„Ulagali smo u naše timove, nove igre, preuzimali kompanije za poput Peak-a i ulazili u nove oblasti poput Rollic-a. Najnovija kupovina StarLark-a u Kini je primer za to“, izjavio je izvršni direktor Zynga Frank Gibo (Frank Gibeau).

Kompanija Rollic, koju je Zynga otkupila 2020. godine, prikupio je preko milijardu preuzimanja širom sveta sa svojih 15 naslova koji uključuju popularnu igru Hair Challenge.

Novi rekordi u broju korisnika video igara u Srbiji
Srpske video-igrice za godinu dana skinute 350 miliona puta

Ali sa popuštanjem pandemije, ljudi su počeli da manje koriste video igre, jer češće izlaze iz svojih domova. Samim tim su pala i očekivanja prognoze o očekivanim zaradama sa 2,9 na 2,8 milijardi dolara.

Na poslovanje, kakos e dodaje utiče i promena politike privatnosti u poslovanju kompanije Apple, koja je ažurirala svoje softvere sa ciljem da ograniči digitalne oglašivače u praćenju korisnika mobilnih telefona iPhone.

Prema podacima Refinitiv IBES-a, Zingine neto rezervacije u drugom kvartalu od 712 miliona dolara propustile su procene od 715,2 miliona dolara.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.