Cameo, platforma koja je omogućavala korisnicima da plaćaju poznatim ličnostima za kratke video poruke, dostigla je vrednost od milijardu dolara 2021. godine, nakon poslednje runde investiranja od 100 miliona dolara. Tokom pandemije, aplikacija je postala pravi hit, ali sada se suočava sa ozbiljnim finansijskim problemima.
Cameo trenutno nije u stanju da plati kaznu od 600.000 dolara, koja je rezultat nepoštovanja pravila Federalne trgovinske komisije o reklamiranju proizvoda od strane poznatih ličnosti.
Prema sporazumu koji je obelodanila Leticija Džejms iz kancelarije državnog tužioca Njujorka, Cameo će umesto toga platiti samo 100.000 dolara, koji će biti podeljeni između Njujorka i još 29 drugih država uključenih u istragu, piše Business Insider.
Prema sporazumu o nagodbi, Njujork i ostale države zadržavaju pravo da traže punih 600.000 dolara sa kamatom ako Cameo ne plati 100.000 dolara u naredne tri godine, ili ako kompanija podnese zahtev za bankrot u roku od 91 dana, piše Business Insider.
„Zbog nemogućnosti Cameo-a da plati 600.000 dolara, kao što je pokazano u revidiranim finansijskim izveštajima za 2021. i 2022. godinu, i dodatnim informacijama o finansijskom stanju kompanije iz oktobra 2023. godine, države koje su učestvovale u nagodbi i Cameo su se složili da po prijemu 100.000 dolara ostatak duga bude suspendovan“, stoji u sporazumu.
Pored toga, Cameo je obavezan da sprovede nove mere za buduće poštovanje pravila, uključujući dodavanje vodenih žigova na video snimke kako bi se pokazalo da su naručeni putem Cameo-a, zahteve za brendove i poznate ličnosti da priznaju pravila o reklamiranju, kao i stalni nadzor za nepoštovanje ovih pravila.
Cameo se suočio sa teškim vremenima od kada je dostigao status „jednoroga“ 2021. godine. Kompanija nije uspela da privuče veći broj poznatih ličnosti sa A-liste na svoju platformu i imala je nekoliko ciklusa otpuštanja u 2022. i 2023. godini.