Vesti iz sveta

20.04.2022. 12:44

TechCrunch.com

Autor: Nova Ekonomija

Posle gubitaka, Netfliks počinje da naplaćuje deljenje naloga

Foto: Pixabay

Platforma za video striming Netfliks (Netflix) privi put je u poslednjih deset godina počela da gubi i prihode i pretplatnike, prenosi portal Techcrunch. Platforma će zbog toga povećavavati pretplatu korisnicima koji svoje naloge dele sa neregistrovanim gledaocima.

Prema Netfliksovim procenama oko 100 miliona domaćinstava širom sveta deli svoje korisničke naloge sa drugim ljudima, od čega je 30 miliona samo u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi.

U svoj najnovijem finansijskom izveštaju Netfliks je naveo kako je izgubio 200.000 hiljada korisnika tokom prvog ovogodišnjeg kvartala, kao i da bi u narednom kvartalu mogao da ostane bez dva miliona korisnika.

Pored toga njegove akcije pale su za 40 odsto od početka godine, preneo je Axios.

U Kostariki podnalog se dodatno naplaćuje 2,99 američkih dolara.

Netfliks je prvi put počelo da testira tu meru tokom marta u Čileu, Kostariki i Peruu, ali sada poručuje kako će isto početi da sprovodi na globalnom tržištu, uključujući i SAD.

Sve to bi, kako se dodaje, trebalo da zaživi u narednih godinu dana, do kada će se nova metoda obračuna dodatno usavršiti.

Kako se objašnjava, trenutno se Netfliksovim standardnim i premijum korisnicima na nekoliko tržišta nudi opcija da svom glavnom nalogu dodaju takozvane podnaloge.

Netfliks razmatra da dodatno naplaćuje deljenje naloga i lozinki
Netflix premašio 200 miliona pretplatnika i postao samoodrživ

Podnalozima se legalizuje deljenje naloga sa ljudima koji ne žive na istoj adresi. 

Svaki podnalog će imati svoj profil i personalizovane preporuke, svoje korisničko ime i lozinku. 

To im omogućava da kasnije, ako to žele, naprave standardni nalog na Netfliksu, na koji će moći da prenesu listu i preporuke za gledanje.

Regularni pretplatnik platforme imaće veću pretplatu, a na raspolaganju će imati i opciju da ukine podnaloge.

Netfliks je saopštio da te mere neće sprovoditi pomoću podataka o lokaciji korisnika koji se dobijaju putem GPS-a (Global Positioning System), već će koristiti IP adresu, ID uređaja i druge informacije o uređajima koji su prijavljeni na njegov nalog u nekom domaćinstvu.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.