Tviter će uvesti verifikovane zlatne i sive oznake, a sledećeg petka ponovo pokreće željenu uslugu plavih oznaka, objavio je izvršni direktor Ilon Mask, nakon što je odložio ponovno uvođenje plavih oznaka ranije ove nedelje.
„Zlatna oznaka za kompanije, siva za (državne institucije), plava za pojedince (slavne ili ne). Bolno, ali neophodno“, napisao je Mask u tvitu.
Svi verifikovani nalozi biće ručno provereni pre nego što se oznaka aktivira, rekao je Mask.
Kupovina oglasa na Tviteru trenutno „visoko rizična“
„Pojedinci mogu imati sekundarni mali logo koji pokazuje da pripadaju organizaciji ako ih ta organizacija potvrdi“, rekao je Mask u drugom tvitu, dodajući da će sledeće nedelje dati duže objašnjenje.
Kompanija je pauzirala svoju nedavno najavljenu uslugu pretplate na plavu oznaku od osam dolara kako su se lažni nalozi proširili, i rekla je da će tražena usluga pretplate na plavu oznaku biti ponovo pokrenuta 29. novembra.
Plava oznaka je ranije bila rezervisana za proverene naloge političara, poznatih ličnosti, novinara i drugih javnih ličnosti.
NBS upozorila na lažnu Fejsbuk stranicu