Vesti iz sveta

14.06.2017. 06:16

Beta

Autor: Nova Ekonomija

Verajzon preuzima Jahu i uvodi novi menadžment

Američka telekomunikaciona kompanija Verajzon (Verison) završila je posao vredan 4,5 milijardi dolara za preuzimanje internet poslovanje Jahua kojim se predviđa uvođenje novog rukovodećeg tima u nastojanju da poveća prihod od oglašivača u jednom od najpoznatijih internet brendova.

Današnjim zaključivanjem prodaje Jahua, završava se 21-godišnje postojanje te kompanije na berzi. 

Time se takođe završava petogodišnje vođstvo generalne direktorke Jahua Marise Majer, koja se neće priključiti Verajzonu. 

Ona napušta Jahu s paketom nadoknade od 127 miliona dolara, uključujući isplatu otpremnine i deonice kompanije, što će dobiti po potpunom okončanju posla preuzimanja.

Jahuov mejl i druge digitalne usluge kao što su sport, finansije i vesti će voditi Tim Armstrong koji je vodio AOL. Armstrong će sada biti generalni direktor nove Verajzonove ćerke firme nazvane Oath, u kojoj će biti Jahu i razne usluge AOL-a.

Verajzon ne dobija udeo Jahua u dve azijske internet kompanije Alibaba Grup i Jahu Japan. Taj udeo ulazi u okvir novoformirane kompanije nazvane Altaba, koja će takođe naslediti Jahuovih osam milijardi dolara u novcu i bilo koja isplate koje će možda morati da daju po tužbama raznih deoničara protiv Jahua uoči prodaje.

Deonicama Altabe će početi da se trguje na berzi iduće nedelje, a deonicama Jahua će se poslednji put trgovati u petak. 

Verajzon, največi američki provajder bežičnih komunikacija, računa na kombinaciji Jahua i AOL-a da izgradi alternativu na rapidno rastućem tržištu digitalnog marketinga kojim sada dominiraju Gugl i Fejsbuk. 

Jahu je nekada bio jedna od vodećih internet kompanija, ali poslednjih godina pod pritiskom konkurencije gubi položaj tržištu.

Prihodi Jahua od reklama su bili u padu tokom većeg dela protekle decenije. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.