Usluge digitalne kompanije Jahu (Yahoo) od 1. novembra više nisu dostupne u Kini, prenosi Forbes.
„Zbog sve izazovnijeg poslovnog i pravnog okruženja u Kini paket usluga kompanije Jahu više neće biti dostupan u kontinentalnoj Kini od 1. novembra“, navela je kompanija u saopštenju.
Jahu navodi da ostaje posvećen pravima svojih korisnika i slobodnom i otvorenom internetu. „Zahvaljujemo svojim korisnicima na podršci“, poručio je Jahu.
Povlačenje Jahua usledilo je nakon što je Linkdeln, koji je u vlasništvu Majkrosofta, napustio Kinu zbog „značajno izazovnijeg poslovnog okruženja“.
Sve češća upotreba tehnologije za prepoznavanje lica u Kini, građani zabrinuti
Kineske vlasti šire upotrebu zdravstevnih aplikacija
Gugl se pod cenzurom vraća u Kinu?Prisustvo Jahua u Kini je iz godine u godinu bilo sve manje.
Još od 2015. godine kompanija je smanjila poslovanje u toj državi, nakon što je zatvorila predstavništvo u Pekingu gde je otpustila stotine članova osoblja.
Kompanija Jahu je 2005. godine kupila 40 odsto udela u kineskom gigantu Alibaba, platformi za e-trgovinu, ali je kupljeni udeo 2012. godine počela da prodaje.
Tehnološki giganti kao što su Gugl, Fejsbuk, Redit i mnoštvo međunardnih sajtova sa vestima već dugo vremena su zabranjeni u Kini kao rezultat sveobuhvatne cenzure poznate kao „veliki zaštitni zid“.