Svet

05.09.2018. 14:32

B92

Autor: Siniša Mali

Zara seli svoju prodaju iz radnji na internet

Svet

05.09.2018. 14:32

Španski lanac prodavnica Indeteks, vlasnik Zare, planira da do 2020. preseli prodaju svih svojih brendova na internet.

To, kako mediji prenose, uključuje i ona tržišta na kojima nemaju nijednu fizičku prodavnicu.

Ovaj lanac je odlučio da razvija nove tehnologije, udružujući snage s tehnološkim kompanijama i testirajući nove metode upravljanja zalihama.

Izvršni direktor Pablo Isla najavio da će sistem naručivanja odeće putem interneta i pokrivanja tih narudžbina zalihama iz fizičkih prodavnica da proširi na svih 96 zemalja u kojima Inditex ima fizičke trgovine.

Inditexovi brendovi uključuju Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershku, Stradivarius, Oysho i Uterque a prodaju se kroz mrežu od gotovo 7.500 fizičkih prodavnica.

„Želimo da modne kolekcije budu dostupne svim našim korisnicima, širom sveta. Čak i na tržištima na kojima trenutno ne postoje naše prodavnice“, naglasio je Isla

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.