Vesti iz zemlje

11.03.2020. 14:45

PepsiCo

Autor: Nova Ekonomija

8. Mart – „DEVOJČICE IMAJU REČ“

MEĐUNARODNI DAN ŽENA KAO POVOD ZA JOŠ JEDAN DOGAĐAJ „DEVOJČICE IMAJU REČ“Beograd. 9. mart 2020 – Povodom Međunarodnog dana žena, učenice osmog razreda Osnovne škole „Jovan Dučić“ iz Novog Beog...

Foto: PepsiCo

MEĐUNARODNI DAN ŽENA KAO POVOD ZA JOŠ JEDAN DOGAĐAJ „DEVOJČICE IMAJU REČ“

Beograd. 9. mart 2020 – Povodom Međunarodnog dana žena, učenice osmog razreda Osnovne škole „Jovan Dučić“ iz Novog Beograda učestvovale su u događaju „Devojčice imaju reč“ u okviru kampanje “Inspiring girls“ koju sprovodi nevladina organizacija Crta, uz podršku kompanije „Marbo Product – PepsiCo“. Cilj ovog događaja, kao i celokupne kampanje, je da ohrabri i podstakne devojčice da slobodno i samouvereno biraju profesije, ne podležući stereotipima i vodeći se svojim afinitetima i talentima. 

Učenicama su sagovornice bile žene koje grade uspešne karijere u različitim oblastima, a ovom projektu su se pridružile kao volonterke: Sanja Miladinović, Talent Acquisition menadžerka kompanije PepsiCo Zapadni Balkan, Ivana Rovčanin, menadžerka planiranja tražnje i saradnje sa kupcima PepsiCo Zapadni Balkan, Milica Čiča, Data Sourcing&Community menadžerka u kompaniji HERE Technologies i koordinatorka projekta za primenu ICT u srednjim školama i Maja Goračinska,  lead architect u studiju Trem Architects i osnivačica udruženja M.art.kolektiv.Kroz razgovore s volonterkama devojčice su mogle da saznaju više o mogućnostima za profesionalni razvoj u ambijentu međunarodne korporacije kakva je kompanija Marbo Product – PepsiCo Zapadni Balkan. 

 

 „Međunarodni dan žena je bio povod za još jedan u nizu događaja kojim devojčicama želimo da približimo profesionalne mogućnosti koje im se pružaju. Tim kompanije PepsiCo Zapadni Balkan je upravo jedan od onih timova u kojima žene imaju izuzetnu zastupljenost i nalaze se na najrazličitijim pozicijama. Žene su u našem timu igrači koji daju nemerljiv doprinos, a ravnopravnost i inkluzivnost ambijenta koji negujemo su okvir koji  im omogućava da iskažu sve svoje potencijale. Verujemo da će i devojčice sa kojima smo se danas družili za koju godinu ponosno moći da daju doprinos rezultatima okruženja u kom rade, pa možda čak i kod nas u kompaniji“ istakla je Ljiljana Radosavljević, menadžer korporativnih komunikacija i javnih politika kompanije PepsiCo za tržišta Zapadnog Balkana.  

Kampanju „Inspiring girls“, po uzoru na istoimenu uspešnu kampanju iz Velike Britanije, u Srbiji sprovodi organizacija Crta.  „Cilj nam je da devojčice veruju u sebe i da ne odustaju od svojih izbora. Takođe, želimo da skrenemo pažnju da se u Srbiji tek 30 odsto žena nalazi na rukovodećim pozicijama. Mi verujemo u svet jednakih mogućnosti i liderke budućnosti“, izjavila je Milica Đerić, koordinatorka kampanje „Inspiring Girls“ u Srbiji. 

Promotivni tekst

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.