Grad Beograd raspisao je međunarnodni tender za upravljanje projektom i nadzor nad projektom izgradnje beogradskog metroa (za lokaciju depo Makiš i prvu liniju).
Zamenik gradonačelnika Goran Vesić rekao je da je vrednost tendera 60 miliona evra.
Nabavku sprovodi JKP „Beogradski metro i voz“ u restriktivnom postupku javne nabavke.
Rok za izvršenje tražene usluge je devet godina od stupanja Ugovora na snagu.
Od konsultanta, koji dobije posao, se traži da obezbedi rukovodioca izgradnje/inženjera po FIDIC uslovima ugovaranja (najčešće primenjivani set uslova ugovaranja u međunarodnom građevinarstvu), tehničku kontrolu projekta za građevinsku dozvolu, kao i obavezni stručni nadzor izvođenja radova.
Koga će sve metro zaobići?Usluga koju treba da pruži konsultant odnosi se na sve Ugovore o građevinskim radovima i Ugovore o sistemima koji su potrebni za projektovanje i izgradnju depoa u Makišu, fazu 1 od depoa Makiš do Karaburbe, i fazu 2 od Karaburme do Mirijeva.
Konsultant će imenovati pojedinca koji će biti imenovan za „Rukovodica izgradnje“ za konkretan ugovor i angažovaće inženjere za tehničku kontrolu projekta za građevinsku dozvolu i inženjere za sve nadzorne aktivnosti.
Plan za metro „jedan od najkontroverznijih“ u decenijskom planiranju BeogradaKoji su uslovi za ponuđače?
- ukupan prihod za prethodne tri finansijske godine (2018, 2019, 2020) od najmanje 250 miliona evra;
- da je poslednjih 15 godina uspešno okončao upravljanje nad projektima izgradnje ili bio glavni izvođač radova na izgradnji podzemnog metroa mašinom za izgradnju tunela/krtica (TBM), najmanje zbirne dužine podzemnog metroa 15 kilometara;
- da je u poslednjih 15 godina uspešno okončao nadzor na poziciji inženjera prema žutom FIDIC ugovoru na najmanje jednom saobraćajno-infrastrukturnom projektu, pojednične vrednosti najmanje 100 miliona evra;
- da je uspešno okončao upravljanje nad najmanje jednim projektom izgradnje podzemnog metroa u zadnjih 15 godina na kojima je bio u ulozi Project Manager-a, izvođen prema evropskim standardima (EN Codes).
Rok za podnošenje ponuda je 18. januar, a kriterijum za dodelu ugovora biće cena i kvalitet.
U dokumentaciji se navodi da će konsultant delovati skladu sa srpskim Zakonom o metrou i gradskoj železnici za sve strane državljane u nadzornim ulogama koji će biti angažovani na projektu.
Prva linija metroa će zaobići i Prokop i Klinički centar