JKP „Beogradski metro i voz“ raspisalo je javnu nabavku za tehničku kontrolu izrade geotehničkog elaborata za drugu liniju i drugu fazu prve linije beogradskog metroa.
Tehnička kontrola obuhvata proveru usklađenosti elaborata sa pojektnim zadatkom, detaljnim inženjersko-geoloških istraživanja, kao i sa zakonom i drugim propisima.
Treba da se proveri i usklđenost elaborata sa tehničkim normativima, standardima i normama kvaliteta, kao i međusobne usklađenosti elaborata i podloga, provera ispravnosti i tačnosti dobijenih i prikazanih rezultata inženjerskogeoloških-geotehničkih istraživanja i na osnovu njih datih uslova izgradnje druge faze Linije 1 i Linije 2 metroa.
U tenderskoj dokumentaciji se navodi da dužina druge faze Linije 1 iznosi 4,9 kilometara i ima pet stanica. Dužina Linije 2 iznosi 20,6 km sa 23 stanice.
Ukupna dužina deonice koja je obuhvaćena ovim tenderom je 25,5 kilometara sa 27 stanica.
Posao izrade geotehničkog elaborata za drugu liniju i drugu fazu prve linije beogradskog metroa dobila grupa je ponuđača koju čine Institut za rudarstvo i metalurgiju Bor, Geomag, Geoing, Hidrozavod DTD Novi Sad i Ri DOO Beograd. Vrednost ugovora iznosila je 239,6 miliona dinara (sa PDV-om).
Ista grupa ponuđača dobila je i posao izrade geotehničkog elaborata za prvu liniju metroa.
Ko sve dobija posao za izgradnju Beogradskog metroa?Geotehnička dokumentacija treba da definiše sve inženjersko-geološke i geotehničke uslove za potrebe izrade Idejnog projekta za izgradnju druge faze Linije 1 i Linije 2 metroa, piše u projektnom zadatku.
Namena dokumentacije je definisanje stanja i svojstava terena i stenskih masa, kao i stvorenih uslova u terenu koji će se ostvariti pri realizaciji metro sistema.
Na osnovu njih će se definisati geotehnički uslovi i preporuke za izgradnju buduće metro linije za nivo Idejnog projekta.
Dokumentacija treba da obuhvati teren sa osnovnom trasom i koridorom u širini od 100 metara, po 50 metara levo i desno od osovine trase.
Za potrebe izrade geotehničke dokumentacije treba izvršiti analizu rezultata svih postojećih geoloških istraživanja u okviru koridora druge faze linije 1 i linije 2 metroa, kao i svu dokumentaciju koja je obrađivala slične ili iste terene kroz koje će prolaziti trasa druge faze linije 1 i linije 2 metroa.
BG metro vrši tehničku kontrolu elaborata za prvu liniju metroaPotencijalni ponuđač treba imaju najmanje jednog zaposlenog diplomiranog master inženjera geologije sa minimum 15 godina iskustva, najmanje dva diplomirana master inženjera geologije sa minimum pet godina iskustva i najmanje jednog diplomiranog inženjera master rudarstva sa minimum 15 godina iskustva smera za izgradu podzemnih prostorija sa odgovarajućim stručnim ispitom.
Potrebno je da najmanje jedan od navedenih inženjera ima radno iskustvo na projektu izgradnje tunela mašinom za bušenje tunela TBM (Tunnel Boring Machine).
Među uslovima za dobijanje posla piše i da je potrebno da ponuđač u poslednjih pet godina ima najmanje deset uspešno okončanih inženjerskogeoloških Projekata ili Tehničkih kontrola inženjerskogeoloških ili geotehničkih Elaborata, koji su bili za potrebe izgradnje ili rekonstrukcije ili sanacije saobraćajnih infrastrukturnih projekata, a za koje odobrenje za izgradnju ili rekonstrukciju ili sanaciju izdaje Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
Rok za podnošenje ponuda je 2. februar.