Vesti iz zemlje

27.09.2018. 13:43

NE

Autor: Hajko Mas, nemački ministar spoljnih poslova

Coca-Cola HBC Srbija predstavila rezultate ulaganja u zajednicu peti put zaredom

U godini obeležavanja pola veka poslovanja, Coca-Cola HBC Srbija predstavila je peti lokalni Izveštaj o održivom poslovanju za 2017. godinu koji prikazuje rezultate kompanije u domenu ulaganja u zajednicu, angažovanja zaposlenih, zaštite životne sredine i dostignuća na tržištu.

Ovogodišnje predstavljanje izveštaja posvećeno je mladima imajući u vidu da je kompanija od nedavno sve svoje napore usmerila u podršku njihovom profesionalnom razvoju, sa ciljem da ih što više osnaži i poveća njihovu mogućnost zaposlenja.

„Održivost je sastavni deo našeg poslovanja i uvek tragamo za novim načinima kako da doprinesemo okruženju u kome poslujemo. Iz godine u godinu postavljamo sve ambicioznije ciljeve i ostvarujemo bolje
rezultate, ali svesni smo da budućnost zajednice leži u novim generacijama. Zbog toga smo se kao
kompanija strateški opredelili da ulažemo u profesionalni i lični razvoj mladih u okviru sveobuhvatne
platforme Coca-Cola mladima. Na ovaj način, kroz njihova znanja i veće samopouzdanje stvaramo bolje
persepektive za razvoj cele zajednice“, izjavio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija.

Kompanija je u prethodnoj godini uložila više od 41 milion dinara u razvoj zajednice, od čega je samo za programe podrške mladima bilo izdvojeno više od 17 miliona dinara. Više od hiljadu mladih dobilo je pomoć
u razvoju svog poslovnog identiteta i profesionalne karijere, nakon čega je njih 200 dobilo zaposlenje.
Zaposleni su uložili 700 volonterskih sati, a „Coca-Cola klub volontera“ proglašen je za najbolji program
razvoja zaposlenih kroz volontiranje na CSR Forumu.

U poslednjih deset godina potrošnja vode po litru proizvedenog pića smanjena je za 52 odsto, a ukupna potrošnja energije po litru proizvedenog pića u istom periodu za 51 odsto.

Kao potvrda izuzetnih rezultata u svim oblastima, Coca-Cola HBC Srbija je treći put zaredom osvojila nagradu za najbolju operaciju u Coca-Cola HBC Grupi, zatim prvu nagradu za postignute rezultate u oblasti
zaštite životne sredine, kao i nagradu za najbolji odnos sa kupcima u 2017. godini.

Ovogodišnji Izveštaj o održivom poslovanju je, kao i prethodni, pripremljen prema međunarodno priznatom
GRI4 standardu i ispunjava visoke zahteve Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija koji se odnose na Izveštaj
o napretku. Takođe, Coca-Cola HBC Grupa je prema Dau Džons indeksu održivosti (DJSI) za 2018. rangirana
među tri najbolja proizvođača pića i na globalnom i na evropskom nivou. Coca-Cola HBC je nedavno objavila
ciljeve u oblasti održivosti do 2025. godine koji se odnose na šest ključnih oblasti: smanjenje emisije,
upotreba vode i upravljanje vodom, Svet bez otpada, izvori sastojaka, ishrana, naši ljudi i zajednice.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.