Vesti iz zemlje

25.02.2022. 11:30

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Delez ima novu aplikaciju za popuste i poručivanje

Maloprodajni lanac kompanije Delez Srbija lansirao je personalizovanu aplikaciju lojalnosti "Moj Maxi". Možda najpraktičnija pogodnost nove aplikacije je poručivanje proizvoda sa delikates linije, a donosi i popuste.Kupac koji koristi nov...

Foto: Deleze Srbija

Maloprodajni lanac kompanije Delez Srbija lansirao je personalizovanu aplikaciju lojalnosti „Moj Maxi“. Možda najpraktičnija pogodnost nove aplikacije je poručivanje proizvoda sa delikates linije, a donosi i popuste.

Kupac koji koristi novu aplikaciju za kupovinu u radnjama Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go kako se dodaje, može da poruči delikatese i preuzme ih u prodavnici bez čekanja u redu. 

„Zahvaljujući razvoju pametnog algoritma ‘Moj Maxi’ prati potrebe svakog kupca posebno, ali pored toga tu su i brojne dodatne mogućnosti i podsticaji koje će moći da koriste svi njeni korisnici“, izjavio je Nikola Zečević, direktor digitalnog razvoja i analize podataka kompanije Delez Srbija.

DELEZ SRBIJA DOBITNIK SERTIFIKATA O DOPRINOSU UŠTEDI EMISIJE UGLJEN-DIOKSIDA

Prema njegovom mišljenju, personalizacija kupovine je globalni trend u industriji maloprodaje.

Aplikacija je kako se dodaje dostupna na svim operativnim sistemima pametnih telefona, pruža brojne mogućnosti koje štede novac i vreme pri svakodnevnoj nabavci, a u njenim benefitima kupci mogu uživati odmah nakon registracije.

Pri prvom korišćenju aplikacije ona svakom korisniku donosi od 35 do 40 odsto popusta dobrodošlice na odabrana dva artikla sa sveže kategorije. 

Aplikacija korisniku svake nedelje donosi promociju proizvoda koji su kreirani samo za njega, mogže da se odabere do šest artikala od trideset ponuđenih, na koje se ostvaruje nedeljni popust.

Maloprodajni lanac Delez Srbija među šampionima održivog poslovanja

Pomoću aplikacije može i da se obravi uvid u sve proizvode koji se u datom trenutku nalaze na redovnom sniženju. Kako se dodaje, njenim redovnim korišćenjem kupci mogu da učestvuju u digitalnom sakupljanju nalepnica i nagrađivanju lojalnosti odabranim brendovima.

Delez Srbija posluje u okviru 465 prodavnica širom Srbije, a aplikacija je postala dostupna svim korisnicima nakon, kako se dodaje, uspešnog šestomesečnog pilot projekta u Kragujevcu.

Više informacija o Moj Maxi aplikaciji može da se pronađe na sledećem LINKU.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.