Umetnik i osnivač Demagog studija Igor Simić govorio je u podkastu ImpactHub-a o planovima tog studija da razvije sopstvene ideje i kontakte kako bi privukli pažnju svetskih kompanija.
„Nama je trenutno cilj da demonstriramo šta možemo sa svojom intelektualnom svojinom, zato što nas to dovodi u poziciju da uopšte imamo kontakt sa ljudima iz Diznija, ljudima koji su radili na Blejdraneru, ljudima iz Epla i raznih pablišera u svetu video igara, i da na taj način gradimo neku vestu renomea”, kaže Simić.
Simićev Demagog studio razvio je nagrađivanu video igru Golf Club:Wasteland, koja je prerasla u transmedia projekat.
Transmedija znači pričanje priče (storytelling) putem različitih platformi putem digitalne tehnologije, a u igri Demagog studija bogati su napustili Zemlju usled ekološke katastrofe i naselili se na Mars. Sada se povremeno vraćaju na ruiniranu površinu Zemlje da bi igrali golf uz zvuke Radija Nostaligija.
Igor kaže da se iz ideje za video igru razvio i soundtrack, pa radio program dostupan izvan igre, i nakon toga kratki animirani filmovi.
„Tako da vi u principu možete da odgledate jedan video, pa odigrate igru, pa u igri imate obrt, pa da pogledate drugi video koji nastavlja priču koja se završila u igri. Na taj način priča se linearno razvija”, kaže on.
Uspeh Demagog studija je doveo do toga da prvi spot premijerno bude prikazan u Berlinu, a nakon toga su pozvani u Los Anđeles da održe predavanje na temu transmedije.
Ceo podkast sa Igorom Simićem poslušajte OVDE.