Srbija

06.11.2023. 16:22

Saopštenje

Autor: Nova ekonomija

Dodeljene Kaktus nagrade, kampanja godine „Najvažniji poziv u životu“

Foto: Marketing mreža

Srbija

06.11.2023. 16:22

Kampanja „Najvažniji poziv u životu“, koju je osmislila i realizovala agencija Jazavac i Utorak za klijenta Hemofarm Fondacija, proglašena je Integrisanom kampanjom godine – Grand Prix, na 9. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2023 by Shoppster Srbija, u organizaciji Marketing mreže koja je nagradila kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje.

Sa ukupno 14 finalista od čega dva dobitnika, kompanija A1 Srbija proglašena je, sedmu godinu za redom, „Oglašivačem godine“. Agencija Ovation BBDO, sa 17 finaliste od čega četiri dobitnika, proglašena je Agencijom godine, saopštila je Marketing mreža.

Agencija Ovation BBDO osvojila je nagrade u kategorijama – Pojedinačni radovi – TV i Cross media integrisana kampanja za projekat „Štark – I osmeh je tu“ za klijenta Atlantic Grupa – Štark; Pojedinačni radovi – Radio za projekat „Tako fina, Patelina“ za klijenta Neoplanta; Pojedinačni radovi – Influencer marketing za projekat „Doritos Vrh trougao“ za klijenta PepsiCo.

Agencija Jazavac i Utorak osvojila je nagrade u kategorijama – Pojedinačni radovi – Outdoor, Društveno odgovorna integrisana kampanja i Integrisana kampanja godine – Grand Prix za projekat „Najvažniji poziv u životu“, koji je realizovan za klijenta Hemofarm Fondacija.

Agencija McCann Beograd osvojila je nagrade u kategorijama Pojedinačni radovi – Print za projekat „Na dobrom putu“ za klijenta Beogradska filharmonija i Pojedinačni radovi – Social Media za projekat „Kad pijem ne vozim“ za klijenta Apatinska pivara.

Agencija SIVO osvojila je nagrade u kategorijama Pojedinačni radovi – BTL i Pojedinačni radovi – Direktni marketing za kampanju „Hoćeš da menjamo mesta?“ za klijenta LIDL Srbija.

Kompanija PepsiCo osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – PR za kampanju „Plus za planetu – promena počinje od tebe!“, dok je kompanija Mercator-S osvojila nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Interne komunikacije za projekat „Zajedno za nas“.

Kompanija A1 Srbija osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Event za projekat „A1 Kinoteka letnji bioskop“, kao i nagradu, zajedno sa agencijom Leo Burnett Beograd, u kategoriji Profitna integrisana kampanja za projekat „Dobar start“.

Kompanija Shoppster Srbija osvojila je nagrade u kategorijama Pojedinačni radovi – E-commerce i Digitalna integrisana kampanja za projekat „Sve na jednom mestu“.

Agencija Why Not osvojila je nagrade u kategorijama Pojedinačni radovi – Video za projekat „Josh! Crna ribica – Neam vremena“ za klijenta Bambi i Inovativna integrisana kampanja za projekat „Realno Matis“ za klijenta Matis.

Agencija Friday Finally osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Content marketing za projekat #NIJEKROFNA za klijenta Jaffa Crvenka.

Agencija SmartPoint Adria osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – TikTok za projekat „HelloWorld video revolucija“ za klijenta HelloWorld.

Agencija Executive Group osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Media za projekat “dm podkast” za klijenta dm drogerie markt.

Agencija Represent Communications osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Execution (Dizajn) za projekat „AI oglas za posao“, dok je kompanija SBB osvojila nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Execution (Produkcija) za projekat „Kad imaš izbor, biraš SBB“.

Agencija Spellcaster osvojila je nagradu u kategoriji Brand awareness integrisana kampanja za projekat „Tvrd spolja, mekan iznutra“ za klijenta Frikom.

Creative Disorder Studio osvojio je nagradu u kategoriji Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište za projekat „Manifesto in the sky“ za klijenta One Albania.

Agencija LUNA\TBWA Belgrade osvojila je nagradu u kategoriji Employer branding integrisana kampanja za projekat „Počinjem iz Meka“ za klijenta McDonald’s Srbija.

Web Media Agency osvojila je nagradu u kategoriji Integrisana kampanja na temu medijske i digitalne pismenosti za projekat „Internet bonton od A do Š“ za klijenta Telekom Srbija.

Za nagrade ove godine konkurisalo je čak 207 projekata, saopštila je Marketing mreža.

Kompanije udvostručile budžete za onlajn marketing tokom pandemije

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.