Srbija

02.11.2023. 11:21

Nova ekonomija, agencije

Autor: Nova ekonomija

EU zabranjuje Fejsbuku i Instagramu da koristi lične podatke za serviranje reklame

Foto: Nova ekonomija/Dimitrije Gašić

Srbija

02.11.2023. 11:21

Evropski odbor za zaštitu podataka (EDPB) doneo je hitnu obavezujuću odluku kojom kompaniji Meta, vlasniku Fejsbuka i Instagrama, zabranjuje korišćenje ličnih podataka korisnika za ciljane reklame, saopštio je EDPB (European Data Protection Board).

EDPB je 27. oktobra usvojio obavezujuću odluku kojom se nalaže regultaornom telu za podatke iz Irske (IE) DPA kao vodećem nadzornom organu (LSA) da u roku od dve nedelje preduzme konačne mere u vezi sa kompanijom Meta Ireland Limited (Meta IE) i da uvede zabranu obrade ličnih podataka za oglašavanje na pravnim osnovama ugovora i legitimnog interesa u Evropi, navodi se u saopštenju.

Hitna obavezujuća odluka usledila je nakon zahteva norveškog organa za zaštitu podataka (NO DPA) da preduzme konačne mere po ovom pitanju koje bi imale efekta u Evropi.

Irski DPC je obavestio kompaniju Meta o EDPB hitnoj obavezujućoj odluci.

„Meta je već najavila da će građanima u EU i Evropskom ekonomskom prostoru dati priliku da odobre, a u novembru će ponuditi model pretplate u skladu s regulatornim zahtevima“, rekao je predstavnik Mete, prenose agencije.

Trendovi – Meta koristi AI da poboljša reklamiranje

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.