Srbija

25.02.2022. 11:43

Saopštenje

Autor: Nova Ekonomija

EY „Preduzetnik godine“ je Jelena Popović-Bujić (Iceberg Salat Centar)

Priznanje "EY Preduzetnik godine u Srbiji za 2021. godinu" dobila je Jelena Popović – Bujić, generalna direktorka i vlasnica kompanije Iceberg Salat Centar i time postala prva žena koja je osvojila ovo priznanje i plasirala se na svetsko tak...

Foto: Iceberg Salat Center

Srbija

25.02.2022. 11:43

Priznanje „EY Preduzetnik godine u Srbiji za 2021. godinu“ dobila je Jelena Popović-Bujić, generalna direktorka i vlasnica kompanije Iceberg Salat Centar i time postala prva žena koja je osvojila ovo priznanje i plasirala se na svetsko takmičenje koje se održava u Monte Karlu. 

Jubilarna deseta dodela priznanja EY Preduzetnik godine u Srbiji održana je Hotelu Hyatt Regency 24. februara, a ove godine se na izbor prijavilo 34 kandidata iz 28 kompanija. 

„Ova nagrada predstavlja veliko priznanje, za sav trud i rad koji su zaposleni Iceberg Salat Centra uložili u ostvarivanje vizije kompanije. Nadam se da će nam otvoriti vrata da realizujemo još veći projekat koji će poljoprivredu Srbije podići na najviši nivo. Htela bih da se zahvalim svom ocu Predragu Popoviću, osnivaču, bez čije neverovatne upornosti ova firma ne bi opstala 32 godine, svojoj porodici i svim zaposlenima kompanije, bez čijeg zalaganja ne bismo ostvarili ciljeve. Želim da se zahvalim Veselinu Jevrosimoviću, za koga sam imala čast da radim gotovo šest godina i Erste banci, našem strateškom partneru„, rekla je Jelena Popović – Bujić. 

Jelenin otac, Predrag Popović, koji je osnovao Iceberg Salat Centar 1990. godine, počeo je u porodičnoj bašti da gaji zelenu salatu, a krajem osamdesetih dobio je prvi veliki posao za McDonald‘s, počevši da proizvodi Iceberg salatu za taj multinacionalni lanac, navodi se u saopštenju. 

„Pre nego što se priključila porodičnoj firmi Jelena je radila različite poslove i u svakom postizala sjajne uspehe i bila vrhunski profesionalac“, dodaje se u saopštenjima. 

Jelena kaže da je za nju bilo ključno da postavi jasnu viziju i strategiju kompanije, sve procese u firmi, da ima profesionalan kadar i savremeni informacioni sistem koji joj omogućava sve potrebne podatke neophodne za donošenje poslovnih odluka.

Kako bi se izborila sa stranom konkurencijom i izgradila stabilnu firmu, napravila je potpuno nov brend „da izgleda baš svetski“, potencirala da su domaća firma, a potom i organizovali kampanju „Mali poljoprivrednici“ za besplatnu edukaciju dece iz vrtića, koja su sadeći salatu na njivi učila sve o zdravoj ishrani. Za samo dve godine, radionice je pohađalo deset hiljada dece. 

Danas se kompanija bavi uzgojem glavičastih salata, preradom povrća i voća, distribucijom, bavi se trgovinom do krajnjeg kupca, izvozom, kao i proizvodnjom i prodajom plastenika.

Kompanija prodaje i organsko voće i povrće kroz sopstveni Iceberg organic centar brend, putem izuzetno snažnog kanala online prodaje i preko portala „Klub zdravih navika“, gde uz vežbe, recepte i savete već godinama promovišu zdrav način života.

Kada je 2020. godine stigla korona-kriza, Jelena je počela da planira proširenje posla sa ciljem izvoza rukole i spanaća za Rusiju.

Uradili su kompletan projekat za poljoprivrednu proizvodnju, sa kojim je krajem 2020. dobila investicioni kredit od preko dva miliona evra koji je uložen u kupovinu 47 hektara zemlje u Besnom Foku.

Za godinu dana uspeli su da sagrade četiri kilometra infrastrukturnih puteva, postave sisteme za navodnjavanje, sagrade 11 hektara plastenika, kupe kompletnu mehanizaciju, zaposle i obuče kadar i da krenu sa izvozom u Rusiju u septembru prošle godine.

Preduzeće je završilo 2021. godinu sa godišnjim rastom prometa od 13 odsto, dok je neto dobit povećalo više nego duplo. Pored jačanja posla na tržištima Crne Gore i BiH, ove godine planiraju da višestruko povećaju izvoz u Rusiju, a u toku su pregovori o izvozu u Rumuniju i Ujedinjene Arapske Emirate.

Trenutno posluju sa 300 restorana, a cilj je da ih bude još više, kao i da svoju ponudu od 180 artikala u segmentu voća i povrća prošire i na druge proizvode.

EY Preduzetnik godine je jedinstveni, globalni program međunarodne revizorsko – konsultantske kompanije Ernst&Young, koji podržava preduzetnike i prepoznaje preduzetnička dostignuća među pojedincima i kompanijama koja pokazuju viziju, liderstvo i uspeh.

Program EY Preduzetnik godine osnovan je pre više od 30 godina i danas postoji u više od 60 zemalja i 145 gradova širom sveta.

MALO TRŽIŠTE PREPREKA ZA PREDUZETNIKE

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.