Bivši ministar građevinarstva Goran Vesić saslušan je pred novosadskim višim javnim tužiocem Slobodanom Josimovićem 22. novembra prošle godine. Tom prilikom rekao je da je do pada nadstrešnice, po njegovom mišljenju, došlo zbog propusta struke i neadekvatnog održavanja. I da sve što se dogodilo nema veze sa upotrebnom dozvolom.
U iskazu u koji je Forbes Srbija imao uvid, rekao je da se ne smatra odgovornim zbog toga niti je mogao da utiče na to, kao i da „stanica nije puštena u rad jer je on došao na otvaranje“.
On je negirao da je vestibil (glavni hol) stanice pušten u rad na osnovu njegovog naloga. Niti je bilo kojim aktom ili činom on učestvovao u donošenju odluke da se vestibil pusti u rad. Tvrdio je i da to nije bilo u nadležnosti Ministarstva odnosno ministra i da nijednim propisom nije predviđeno da ministar o tome donosi odluku.
Iz iskaza se može videti da je pomenuo da je marta 2022. u rad pušten prvi deo stanice odnosno peroni i koloseci i deo stanice koji su putnici koristili do puštanja u rad vestibila. I tada je organizovana svečanost.
„Tada nije bilo upotrebne dozvole, niti druge druge dokumentacije koja se pominje u naredbi o sprovođenju istrage u vezi puštanja u rad vestibila Krila B, takođe nije bilo ni prijave radova u tom momentu, te samim tim nije bilo nikakve razlike situacije iz 2022. i 2024. godine u pogledu dokumentacije“, stoji u iskazu.
Opširnije pročitajte na Forbes Srbija.
Radovi na Železničkoj stanici poskupeli za bar 1,5 miliona evra, otkrivaju dokumenta
Kakva strucnost, takva i izjava. Za njega je upotrebna dozvola formalnost.