Tomislav Momirović podneo ostavku
Ministar unutrašnje i spoljne trgovine Srbije Tomislav Momirović podneo je ostavku na to mesto. Momirović je bio ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture od 2020. do 2022. godine. Ostavka dol...
Javno komunalno preduzeće GSP Beograd obustavilo je nabavku 80 novih trolejbusa jer je jedina ponuda koja je stigla na tender za skoro milijardu dinara prevazišla procenjenu vredost javne nabavke.
Gradsko saobraćajno preduzeće Beograd raspisalo je sredinom februara tender za kupovnu 80 novih trolejbusa. GSP je vrednost nabavke tada procenio na 5,5 milijardi dinara (oko 47 miliona evra).
„Nakon pregleda dokumentacije, Komisija je mišljenja da vrednost ponude prelazi iznos procenjene vrednosti javne nabavke, te se ponuda odbija kao neprohvatljiva i neće biti rangirana prema kriterijumu za dodelu ugovora koji je određen u dokumentaciji o javnoj nabavci“, piše u odluci o obustavi postupka.
Beograd kupuje 80 trolejbusa, tender vredan 47 miliona evra Duplo skuplje plaćamo autobuske karte od EvropljanaPrvih 20 trolejbusa treba da budu isporučeni u roku od 300 do 365 dana od dana zaključenja ugovora, dok svake naredne godine treba da stigne po još 20 trolejbusa, pisalo je u tenderskoj dokumentaciji.
Pored trolejbusa, nabavka obuhvata i obuku kadrova kupca i tehničku podršku.
Kako piše u specifikaciji, vozila treba da budu opremljena uređajima sistema za naplatu karata i daljinsko praćenje vozila, da imaju ugrađen WiFi/4G ruter, kao i da budu opremljeni sistemom za automatsko brojanje ulaza i izlaza putnika.
Građani bi se češće vozili javnim prevozom kad bi on bio kvalitetnijiSvi trolejbusi moraju da budu iste marke i proizvedeni od istog proizvođača, a modeli koje se nude moraju biti proizvedeni u serijskoj proizvodnji.
Jedan od uslova za dobijanje ugovora bio je da ponuđač dokaže da je u prethodne tri godine isporučio minimum 20 komada kompletno novih niskopodnih trolejbusa, opremljenih vučnom baterijom za autonomno kretanje sa radnim dometom u režimu vučne baterije najmanje pet kilometara i da za iste nije imao nerešene reklamacije koje se odnose na kvalitet ili eksploataciju isporučenih vozila.
Trolejbusi moraju biti isporučeni i u eksplotaciji u bilo kojoj zemlji članici Evropske unije, Evropske ekonomske zone (EEA), uključujući Island, Lihtenštajn, Norvešku i Švajcarsku.
Prosečna starost solo trolejbusa na kraju 2020. godine bila je nešto više od 11 godina, dok je starost zglobnih trolejbusa bila 17,6 godina, vidi se iz statistike GSP-a.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Ministar unutrašnje i spoljne trgovine Srbije Tomislav Momirović podneo je ostavku na to mesto. Momirović je bio ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture od 2020. do 2022. godine. Ostavka dol...
Tradicionalno i ove godine kompanije Visa organizuje besplatni edukativni She’s Next događaj u mts dvorani. Događaj će biti održan u ponedeljak, 2. decembra u mts dvorani, otvoren je za sve članice She’s Nex...
Ukupni krediti privrede, građana i preduzetnika na kraju oktobra ove godine iznosili su oko 3.731 milijardu dinara, što je 0,1 odsto više nego u septembru, objavilo je Udruženje banaka Srbije.Pozajmice p...
Grad Zaječar raspisao je poziv za privatnog partnera kojem će poveriti posao javnog autobuskog gradskog i prigradskog prevoza na period od 18 godina.Kako se vidi iz konkursne dokumentacije, procenjena vr...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE