Đorđe Popović, Generalni Direktor Adriatik sektora Deterdženti i kućna hemija, preuzeo je nedavno i dodatno zaduženje za poslovanje sektora Beauty Care. U budućnosti će preuzeti upravljanje Henkelovim novostvorenim sektorom Henkel Consumer Brands, koji će obuhvatiti obe poslovne jedinice.
Đorđe Popović, Henkel Consumer BrandsFoto: Henkel
Đorđe Popović je diplomirao ekonomiju na Univerzitetu u Bambergu. Gospodin Popović je pre osamnaest započeo svoju karijeru u Henkelu u Austriji, na poziciji menadžera za ključne kupce. 2010. godine postaje direktor grupe za menadžment ključnih kupaca sektora Deterdženti i kućna hemija u kompaniji Henkel Srbija.
Ubrzo nakon toga, vraća se u Beč, na poziciju senior brend menadžera za region Istočne Evrope. Kao direktor za upravljanje distributerima za Centralnu i Istočnu Evropu i kao senior menadžer ključnih kupaca za Istočnu Evropu, radi na izradi strategije poslovanja ključnih kupaca i regionalnih distributera.
2014. godine odlazi u Dizeldorf na mesto direktora globalne elektronske prodaje i upravljanja distributerima, baveći se strateškim razvojem e-trgovine i radom na velikim projektima za različita tržišta Evrope. Iste godine biva imenovan za rukovodioca do tada najveće Henkelove akvizicije – „Spotless“ grupe. Nakon akvizicije, rukovodi integracijom, održavanjem poslovanja i ostvarivanja ciljeva sinergije. Zatim 2015. godine postaje direktor za upravljanje ključnim klijentima na međunarodnom nivou. Vodi Henkelov globalni IKAM (International Key Account Management) tim i odgovoran je za velike međunarodne kupce kao što su Walmart, Auchan, Carrefour, Schwarz group, Aldi, Amazon i Tesco. 2016. godine bio je član tima za akviziciju kompanije „SUN Products“ iz Severne Amerike.
2017. godine dolazi u Beograd, gde preuzima funkciju Generalnog direktora sektora Deterdženti i kućna hemija, zadužen za poslovanje u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Albaniji. Od oktobra 2022. pored funkcije Generalnog direktora sektora Deterdženti i kućna hemija, preuzima i poslovnu odgovornost za poslovanje sektora Beauty Care, koji će u budućnosti biti objedinjeni u sektor Henkel Consumer Brands.
Kompanija Henkel je početkom godine najavila spajanje dva globalna poslovna sektora Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care u jedan nov poslovni sektor Henkel Consumer Brands, koji će biti uspostavljen najkasnije do početka 2023. Na globalnom nivou, podižemo naš ciljni plan rasta na viši nivo.
Henkel Consumer Brands će biti snažna potrošačka platforma za više kategorija koja nam omogućava da najbolje služimo našim kupcima kao jedan tim na svim dodirnim tačkama. To je važan strateški korak za nas, jer pod jedan krov dovodi jake globalne brendove i vodeće svetske tržišne kategorije. Kombinujemo talente iz oba poslovna sektora i možemo da iskoristimo ključne strateške teme kao što su inovacije, održivost i digitalizacija za dobrobit naših kupaca i potrošača.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Preduzeće EXPO 2027 d.o.o. dodelilo je ugovor vredan 10 miliona dinara bez PDV-a (12 miliona sa PDV-om), dvema firmama za nabavku softverske platforme za regrutovanje i selekciju kadrova i podršku pri upravl...
Jedna od najpoznatijih zdravstvenih ustanova u Srbiji, Ginekološko-akušerska klinika “Narodni front”, biće izmeštena iz centra Beograda na Bežanijsku kosu. U urbanističkom projektu koji je stavljen na javni ...
Broj žrtava požara u domu za stara lica “Ivanović” u Barajevu porastao je na 11, pošto su od 20. januara od posledica povreda u bolnicama preminule tri korisnice tog doma.U požaru u Domu za smeštaj stari...
Evropska komisija je po prvi put usvojila juče listu od 47 strateških projekata za jačanje strateških sirovinskih kapaciteta Evropske unije (EU), što će zauzvrat ojačati evropski lanac vrednosti sirovina i ...
Ideja da RTS treba podeliti između vlasti i opozicije, koju je izneo doktor političkih nauka i analitičar Mladen Mrdalj, nije naišla na pozitivne reakcije sagovornika Danasa. Smatraju da je neprihvatljiva, čak i besmislena i da n...
Blokada Brankovog mosta završena je u sredu u 18 časova, uz učešće prosvetnih radnika i studenata koji su se prethodno okupili na više lokacija u Beogradu. Saobraćaj...
Predlog da se ova tema uvrsti u raspravu podnele su grupe liberala i zelenih, a podržale socijaldemokrate i levica, dok su protiv bili Evropska narodna partija (EPP) i krajnje desne grupe, prenosi European Wester...
Naviknuti da cilj opravdava sredstvo, bilo koje, čak i najgnusnije, zadivljeni stojimo uz studente već mesecima, jer nam pokazuju kako su im sredstva i načini kojima idu ka cilju neodvojivi od cilja, da čine njegovu suštinu i da boljitak društvu donose bez obzira na ishod....
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok