Domaće prehrambene kompanije učestvovaće na međunarodnom sajmu prehrambene industrije „Gulfood“ 2023, koji će se održati u Dubaiju od 20. do 24. februara, saopštila je Privredna komora Srbije (PKS).
Privredna komora Srbije i Razvojna agencija Srbije organizovale su nastup 25 domaćih kompanija koje će svoje proizvode predstaviti na nacionalnom štandu Srbije u jednoj od glavnih hala sajma – Trade Centre Arena & Sheikh Saeed Halls.
Nastup na međunarodnom sajmu omogućava izlagačima da predstave svoje proizvode i plasiraju ih na nova tržišta, pospeše postojeće i steknu nove poslovne kontakte.
U PROGRAMU EKONOMSKIH REFORMI 22 STRUKTURNE REFORME
„Gulfood“ je jedna od najvećih i najznačajnijih specijalizovanih izložbi prehrambene industrije u u Ujedinjenim Arapskim Emiratima i regionu Golfa, u okviru koje se organizuju susreti proizvođača, izvoznika i distributera vodećih maloprodajnih lanaca.
Sajam se prostire na 100.000 kvadrata, a godišnje ga poseti više od 70.000 posetilaca iz oko 160 zemalja koji imaju priliku da se upoznaju sa proizvodnim programom 2.600 izlagača u osam sektora, navodi se u saopštenju PKS.
Na ovoj sajamskoj manifestaciji učestvovaće kompanije „Tartufi SR“, „The Fun&Fit Company“, „Nisha“, „NS Bomi“, „Packom International“, „Minela“, „Master Food“, „PIK Bečej“,“Master Fruits“, „Laki“, „Yumis“ „Sirogojno Company“ , „Agranela“, „Cold Pressok“, „ITN Group“, „Budimka“, „Fruct Company“, „Zdravo Organic“, „Strela“, „Jaffa Crvenka“, „Damar Confit“, „Naš med“, „Don Don“, „Revita“ i „Adore Chocolat“.
„Cene pregrejane, hale hladne, sve nas podseća na 90-te“