Turistička organizacija Srbije raspisala je javnu nabavku za izradu veb sajta, koji će imati i četbot rešenje zasnovano na veštačkoj inteligenciji za komunikaciju sa korisnicima.
Procenjena vrednost tendera je 6,7 miliona dinara bez PDV-a (oko 57.000 evra).
Izrada sajta podrazumeva unapređenje dizajna i migraciju svih sadržavja sa postojećeg sajta Turističke organizacije Srbije.
Kako se pojašnjava, četbot rešenje zasnovano na veštačkoj inteligenciji mora da komunicira sa korisnicima najmanje na srpskom i engleskom jeziku.
Takođe, rešenje mora da ima podršku za više kanala komunikacije, a najmanje veb forme, Vajbera i Fejsbuka.
Unapređenje dizajna podrazumeva izradu vizuelnog rešenja u skladu sa „ribrendingom Turističke organizacije Srbije koje podrazumeva detaljnu razradu izgleda svake strane veb sajta“, piše u tenderskoj dokumentaciji.
U objavljenim dokumentima, Turistička organizacija dala je i primer toga kako sajt treba da izgleda, a on se nalazi na LINKU.
Rok za podnošenje ponuda je 19. jul.
Turistička organizacija Inđije odabrala firmu od koje zakupljuje balone za letenje