IKEA Srbija pozvala je sve kupce koji poseduju tanjire, činije i šolje HEROISK ili TALRIKA da prestanu da ih koriste i da kontaktiraju tu kompaniju kako bi im bio nadoknađen pun iznos. Kako se navodi u saopštenju, to posuđe se mogu slomiti i potencijalno izazvati opekotine, ukoliko se u njima nalazi vruć sadržaj.
„Bezbednost je glavni prioritet kompanije IKEA i zbog toga preduzimamo mere predostrožnosti i povlačimo iz prodaje tanjire, činije i šolje HEROISK i TALRIKA… Svi naši proizvodi su testirani i u skladu sa važećim standardima i zakonodavstvom. Uprkos tome, dobili smo izveštaje o lomljenju proizvoda. Kompanija IKEA se izvinjava zbog bilo kakvih neugodnosti koje ovaj opoziv može prouzrokovati.„, dodaje se u saopštenju.
Kupci mogu vratiti HEROISK i TALRIKA u IKEA robnu kuću kako bi im bio nadoknađen pun iznos, a u tom procesu nije neophodan nikakav dokaz o kupovini, poput računa.
Za više informacija kontaktirajte sa kompanijom IKEA besplatnim pozivom na 011/7 555 444.