Koliko puta ste otišli u restoran, čekali porudžbinu i mislili da svi dobijaju hranu brže od vas? Ili, dok ste sedeli, hrana je redovno i uredno bila pripremana, ali za dostavljače koji rade putem aplikacija. Da li dostavljači koji jure širiom ulica najvećih gradova u Srbiji imaju prednost u odnosu na „obične“ mušterije?
Jedan od dostavljača u Beogradu koji posluje za kompaniju Glovo (ime poznato redakciji) rekao je za Novu ekonomiju da, kada restoran prihvata narudžbinu, mora da označi koliko mu je minuta potrebno za pripremu. Pošto je vreme preuzimanja porudžbine iz restorana „definisano u minut“, zbog trenutne užurbanosti ugostitelja, samo deluje da oni uživaju prednost.
Prema njegovim rečima, restoran porudžbinu može da spremi i ranije, ali ukoliko hrana nije spremna do dolaska dostavljača – „plaća penale kompaniji za dostavu“.
„Spram minuta koje je restoran označio da su mu potrebni za pripremu (hrane), aplikacija dodeljuje narudžbinu (najbližem slobodnom) dostavljaču i on dolazi u tačno vreme kada bi ona trebala da bude spremna. Ljudi koji rade u restoranu često u tim momentima žure da spreme sve na vreme. Tako da verovatno, sa strane gostiju, deluje da dostavljači imaju prednost“, kazao je on.
Kompanija Volt (Wolt) koja posluje i u našoj zemlji, na pitanje ko ima prednost u restoranu u trenutku porudžbine, navela je da se saradnja sa partnerima (restoranima) „zasniva na obostranoj koristi“, a da se Volt ni na koji način „ne meša u upravljanje restoranom“.
Međutim, kada su u pitanju „penali“ za kašnjenje, iz Volta su istakli da, „iako postoji formalna naknada za značajno kašnjenje u odnosu na unapred određeno vreme, isporuke koje restorani sami određuju, u praksi se retko primenjuje zbog dinamike na terenu“.
Takođe, restorani sami utvrđuju vremenski okvir za dolazak Partnera Dostavljača, što čini da su uglavnom spremni za pravovremenu isporuku, naveo je Volt.
„Ulažemo sve napore da restoranima pružimo maksimalnu podršku u upravljanju porudžbinama i radu njihove kuhinje. Restoran može da bude offline na aplikaciji tokom gužve i da prima samo zakazane porudžbine i porudžbine gostiju u restoranu, i uvek može da izađe sa aplikacije bez ikakvog razloga ili kazne“, naveo je Volt.
Prema navodima Volta, u slučaju greške, kao što je značajno kašnjenje ili pogrešna isporuka, Volt kompanija uvek nadoknadi „štetu“ ili obezbedi korisniku povraćaj novca, a ako je greška nastala od strane restorana, restoran biva uključen u proces nadoknade.
Privredna komora Srbije (PKS) objavila je danas da je u stalnoj komunikaciji sa Ambasadom SAD u Srbiji da bi domaćim kompanijama koje izvoze robu u SAD dala informacije o novoj američkoj carini na proizvode ...
Srbija je u Sjedinjene Američke Države u poslednje tri godine najviše izvozila gume, municiju i delove za motore, a izvoz je vredeo stotine miliona dolara. Ova proizvodnja potpada pod nove američke carine od...
Brend Moja Kravica osvojio je priznanja „Moj izbor“ i „Miljenik potrošača“ u okviru kampanje „Najbolje u Srbiji“, kao najbolji brend i najbolji domaći proizvod u kategoriji „Mleko i mlečni proizvodi“. Moja ...
Imovina beogradske avio-kompanije "Aviogeneks" (Aviogenex) u stečaju prodata je na javnom nadmetanju po početnoj ceni od 11 miliona dinara beogradskoj firmi "Rekonstukcija i izgradnja puteva", objavila je Ag...
Povodom incidenta koji se dogodio na protestu 15. marta u Beogradu studenti u blokadi su dodali još jedan, peti zahtev, kojim traže sprovođenje detaljne istrage nadležnih organa povodom ovog incidenta....
U trenutku kada protesti u Srbiji traju već mesecima, a evropski zvaničnici na to i dalje ćute ili šalju oprezne poruke, postavlja se pitanje da li je demokratija zaista vrednost koju EU dosledno brani, ili tek instrument koji koristi...
Studente koji na biciklama putuju za Strazbur danas je dočekao veliki broj građana Budimpešte, ali ne i ambasadorka Srbije u toj zemlji, Aleksandra Đurović. Kako je na svom X nalogu naveo Borko Stefanović, poslanik i ...
Rekao sam već, zvučalo je kao šala, ali nije: najpoštenije bi bilo da se taj famozni pokret za narod i državu nazove Srpska radikalna stranka. Jer to je njeno konačno ujedinjenje, rebrendiranje na suštinu, a ide proleće, svi smo uveliko skinuli rukavice - i bacili je drugoj strani u facu - pa j...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok