Vesti iz zemlje

26.09.2023. 13:19

Autor: Nova ekonomija

KONFERENCIJA: UŽIVO IZ BUDUĆNOSTI

INOVATIVNE STRATEGIJE ZA RAST BRENDA, PUBLIKE I PRIHODA U MEDIJIMA

Druga godišnja konferencija o budućnosti medija, koju organizuje Business Info group, izdavač Nove ekonomije, ove godine ima regionalni karakter.

Direktori i glavni urednici medija iz svih zemalja regiona – Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Slovenije, Makedonije i Crne Gore, po prvi put će se okupiti da razgovaraju o regionalnim pogledima na održivost medija.

Da li samo najinovativniji opstaju? Oni koji se ne budu menjali neminovno propadaju, ali je glavno pitanje – kako se menjati.

Šta želi publika i da li se kvalitetan sadržaj uopšte isplati?
Urednici, novinari, vlasnici medija, predstavnici fondova i kompanija analiziraju budućnost medijskog biznisa na konferenciji

Još neke teme koje će biti obrađivane na konferenciji:

  • Mogu li da opstanu mali nezavisni mediji, ili je neminovno ukrupnjavanje?
  • Zloupotreba frekvencija za neodgovarajuće sadržaje – regionalna iskustva
  • Kako će AI uticati na efikasnost u medijima? Da li će AI zameniti novinare?  Kako ga koristiti?
  • Kako se na vreme pripremiti za promene koje dolaze i iskoristiti trendove u korist  razvoja i održivosti?
  • Podcasti i drugi novi formati kao izvor informisanja
  • Društvene mreže i kako su od platforme za komentarisanje vesti postale izvor informisanja, a diskusije sa mreža povod za vesti
  • Paywalls i pretplate za premium content ili ads-free iskustvo

 

„UŽIVO IZ BUDUĆNOSTI“

INOVATIVNE STRATEGIJE ZA RAST BRENDA, PUBLIKE I PRIHODA U MEDIJIMA

Beograd, 17. oktobar 2023. godine, Hotel Mona Plaza

Program:

 

Pogledajte kako je bilo na prošlogodišnjoj konferenciji(VIDEO)…

Budućnost oglašavanja: Kompleksnije kampanje zasnovane na podacima

 

AKO STE ZAINTERESOVANI ZA UČEŠĆE NA KONFERENCIJI PRIJAVITE SE NA tanja.milanovic@big.co.rs

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.