Vesti iz zemlje

03.10.2018. 09:11

B92

Autor: Dejan Stojanović, predsednik Poslovnog udruženja Toplane Srbije

Lidl u Srbiji počinje da radi 11. oktobra

Građani Beograda, Bora, Zrenjanina, Kragujevca, Leskovca, Niša, Novog Sada, Smedereva, Sombora, Subotice, Užica i Šapca prvi će imati priliku da kupuju u Lidl-u....

Nemački diskontni lanac Lidl počeće u Srbiji da radi 11. oktobra, potvrđeno je iz te kompanije.

Kompanija Lidl Srbija počeće operativno poslovanje 11. oktobra otvaranjem 16 prodavnica u 12 gradova širom zemlje.

Građani Beograda, Bora, Zrenjanina, Kragujevca, Leskovca, Niša, Novog Sada, Smedereva, Sombora, Subotice, Užica i Šapca prvi će imati priliku da se uvere u jedinstveno iskustvo kupovine koje donosi prvi savremeni diskont u Srbiji, navodi se u saopštenju kompanije.

Otvaranje završenih prodavnica u drugim gradovima će uslediti od novembra i nastaviti se u narednim mesecima, s obzirom na to da Lidl Srbija najavljuje dalje širenje maloprodajne mreže.

„Spremni smo za otvaranje i uzbuđeni što ćemo sledeće nedelje moći da uslužimo potrošače. Verujemo da ćemo zadobiti njihovo poverenje kroz pažljivo odabran asortiman proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta i ponudu jedinstvenih Lidl brendova koji im do sada nisu bili dostupni u Srbiji. Ovom prilikom ih srdačno pozivamo da od 11. oktobra posete svoj Lidl i uvere se zašto je kupovina u Lidlu jednostavna, bolja i povoljnija“, rekla je rukovodilac korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.

Lidl je za potrošače u Srbiji pripremio pažljivo odabran asortiman od 1.500 proizvoda, a na policama prvog savremenog diskonta će se naći jedinstveni Lidl brendovi, ali i proizvodi domaćih dobavljača. Lidl je više od maloprodavca hrane i posebno ga izdvajaju vremenski ograničene akcijske ponude neprehrambenih proizvoda koje se svake nedelje menjaju, pa će u prodavnicama moći da se pronađu i proizvodi kao što su mali kućni aparati, tekstil, igračke, alati, kućni dekor, oprema za baštovanstvo i još mnogo toga.

Lidl prodavnice u Srbiji su standardizovane i građene po novijem konceptu, koji podrazumeva moderniji dizajn, veći prodajni prostor, prostranija parking mesta, više prirodnog svetla, veću energetsku efikasnost i atraktivan izgled u skladu sa ciljevima Lidla – pružiti svojim potrošačima lepše iskustvo kupovine, izgraditi prijatno i sigurno mesto za rad zaposlenih i biti odgovoran prema životnoj sredini.

U proces izgradnje prodavnica kompanija Lidl Srbija aktivno je uključila domaću građevinsku industriju angažovanjem 200 podizvođača – projektantskih, nadzornih i izvođačkih firmi.

Prve potrošače u Lidl prodavnicama dočekaće više od 1.000 prodavaca. Oni su, zajedno sa ostalim kolegama, u sklopu temeljnih priprema za otvaranje prošli višemesečne obuke kako bi odgovorili na potrebe potrošača. U trenutku otvaranja, u Lidlu će raditi više od 1.500 zaposlenih.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.