Srbija

24.06.2025. 15:32

Nova ekonomija

Autor: Nova ekonomija

Marketinške i medijske agencije se spojile u jedinstvenu grupu – AMA Group

Foto: Impatto, Flickr

Srbija

24.06.2025. 15:32

Marketinške agencije McCann, DRV i AdVenture, zajedno s medijskim agencijama UM, Initiative, Media Jobs, kao i Media Pool ujedinile su se u AMA Group. Sve agencije zadržavaju svoj brend identitet, ali ovo udruživanje „omogućava bolju integraciju timova, razmenu znanja i dostupnost podacima i alatima“, saopšteno je danas.

„Više od 400 kreativaca, account menadžera, dizajnera, stratega, medija planera, analitičara, digitalaca i kopirajtera, svojim talentom, profesionalnošću i stručnošću stvara dodatne vrednosti za neke od najvećih svetskih, regionalnih i lokalnih brendova“, izjavila je Maja Antić, izvršna direktorka AMA Group-a.

AMA Group posluje na tržištima Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Crne Gore, Severne Makedonije, Albanije i Bugarske. Deo je slovačkog Across Media Holdinga (AMH).

Najveći izazov je stvoriti stručan i motivisan tim

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.