Samo nekoliko meseci od otvaranja, na Cvetnom trgu – problemi. Podovi mokri, plafon prokišnjava, a stakla su zamagljena.
Tek renovirani Cvetni trg, ili, kako ga sugrađani često zovu „beton trg“, nakon nekoliko meseci već pokazuje nedostatke. Betonske ploče, osetljive bele boje već su pune „fleka“, a u cvećarama je kao u staklenicima – pretoplo, pišu Večernje novosti.
Iako radnici JKP „Zelenilo“ svakodnevno sređuju trg, zbog bele podloge uopšte ne izgleda čisto, pogotovo posle kiše. Nivo kosog trga koji se spaja sa Ulicom kralja Milana veliki je problem za majke sa malom decom, koje ih ovde moraju „držati na oku“.
Kako „Novosti“ nezvanično saznaju, tek useljene cvećare mogle bi ponovo na renoviranje u narednom periodu. Stanje u njima je trenutno više nego zabrinjavajuće, jer radnici rade u teškim uslovima.
Staklo je konstantno zamagljeno, podovi mokri od slivanja kišnice, plafon vlažan od prokišnjavanja, a raspored nefunkcionalan. Nadležni su uvideli da obično staklo na cvećarama ne može biti trajno rešenje pogotovo ne po kiši i visokim temperaturama, pa bi ono u narednom periodu moglo da bude zamenjeno novim, adekvatnijim panelima.
Podovi moraju da se podignu iznad nivoa samog trga zbog slivanja kišnice, a unutrašnjost da posluži svojoj nameni – prodaji cveća.
Međutim, iz „Zelenila“ kažu da renoviranje cvećara nije u najskorijem planu ovog preduzeća. A i ako se donese odluka, mora se sačekati na odobrenje i saglasnost autora projekta Ksenije Bulatović.
„Postoje predlozi i ideje da se unapredi i poboljša prodajni asortiman biljnog materijala i cveća u cvećarama, ali to svakako zahteva prvo ispitivanje tržišta i niz drugih procedura“, kažu iz JKP „Zelenilo“.
U njihovim objektima trenutno se prodaje saksijsko cveće, a rezanog na Cvetnom trgu još nema.
Cveće se na ovom trgu prodaje u samo dva staklena objekta od četiri postavljena. Jedan lokal grad je dodelio Turističkoj organizaciji Beograda, dok je četvrti još prazan i služi samo za lepljenje plakata obližnjeg pozorišta.