Srbija

24.04.2023. 14:46

Saopštenje

Autor: Nova ekonomija

Najveće domaće gejming firme povećale prihod za deset odsto

Foto: Nova ekonomija

Srbija

24.04.2023. 14:46

Domaća gejming industrija beleži stabilan rast, veliku potražnju za novim talentima, i sve veći broj igara u razvoju, navodi se u Izveštaju koji je objavila domaća Asocijacija industrije video igara Srbije (SGA). Igre koje su nastale u Srbiji u 2022. godini kupljene su ili preuzete na globalnom nivou više od 100 miliona puta.

U Izveštaju su objavljeni najnoviji podaci o rastu i razvoju ovog sektora od 2017. godine do 2022. godine.

Ukupan prihod 15 najuspešnijih gejming kompanija, prošle godine dostigao je 150 miliona evra, što je za oko deset odsto više nego prethodne godine.

PRIHODI GLOBALNE GEJMING INDUSTRIJE U PADU UPRKOS BROJNIM KORISNICIMA

Većina ispitanika i ove godine kao najveće prepreke u poslovanju navodi nedostatak prilika za finansiranje, visoke poreze, kompleksne birokratske procedure…

Na pitanje u kojoj oblasti očekuju da im država pomogne, 30 odsto očekuje podršku države u pogledu poreske politike, 19 odsto u međunarodnoj promociji, 14 odsto u sufinansiranju, 25 odsto u usavrašavanju i obrazovanju, dok devet odsto nema očekivanja.

Izveštaj, takođe, sadrži podatke o broju objavljenih igara,  izvorima finansiranja, porezima i birokratskim procedurama, kao i obrazovanju i obuci za gejming industriju.

U industriji je zaposleno oko 1.700 ljudi, od kojih je 30 odsto žena, piše u tom izveštaju.

Glavni centri za razvoj igara su Beograd, Novi Sad i Niš.

Kad jednom uspete, uspeli ste globalno

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.