Srbija

09.05.2025. 12:51

OTP banka Srbija

Autor: Nova ekonomija

NE NASEDAJTE: Predrag Mihajlović, CEO OTP banke Srbija, ne daje investicione savete na Facebooku i Instagramu

Foto: OTP Banka

Srbija

09.05.2025. 12:51

OTP banka Srbija upozorava građane na pojavu lažnih oglasa na društvenim mrežama Facebook i Instagram, u kojima se zloupotrebljavaju ime i fotografija predsednika Izvršnog odbora banke, g. Predraga Mihajlovića, kao i naziv i logo OTP banke i OTP Investa.

U ovim oglasima korisnicima se, uz navodne izjave g. Mihajlovića, nudi ulaganje putem platforme „Trading Point Online“, uz obećanja o sigurnoj i brzoj zaradi. Oglasi dodatno koriste grafička rešenja medijskih portala kako bi stvorili utisak legitimnosti i poverenja.

„U digitalnom svetu niko nije zaštićen od zloupotrebe, bez obzira na funkciju ili instituciju. OTP banka, OTP Invest, kao ni ja lično, nemamo nikakve veze sa promovisanjem sporne platforme „Trading Point“. Internet prevara ne bira – zato budite oprezni, a mi ćemo nastaviti da još intenzivnije sprovodimo kampanju, pod sloganom „Bezbedni online“, o rizicima digitalnih prevara.“, izjavio je Predrag Mihajlović, predsednik Izvršnog odbora OTP banke Srbija.

Banka je o slučaju obavestila Tužilaštvo za visokotehnološki kriminal i pokrenula sve pravne radnje radi zaštite svojih prava, ali i bezbednosti klijenata i šire javnosti. Problem dodatno otežava činjenica da ovakve kampanje najčešće vode nepoznate osobe iz inostranstva, pod lažnim imenima.

Pozivamo javnost na oprez i apelujemo na sledeće:

  • Ne verujte oglasima koji nude „sigurnu i brzu“ zaradu;
  • Ne ostavljajte lične ili finansijske podatke;
  • Ne preuzimajte softver ni aplikacije sa sumnjivih sajtova;
  • Prijavite sumnjive oglase platformama na kojima se pojavljuju.

OTP banka redovno objavljuje upozorenja na svojim društvenim mrežama i veb-sajtu kako bi informisala i edukovala javnost i time sprečila dalje pokušaje prevara.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.