Vesti iz zemlje

15.10.2019. 15:42

Heineken Srbija

Autor: Nova Ekonomija

Neda Đokić nova direktorka marketinga kompanije HEINEKEN Srbija

Neda Đokić je nova direktorka marketinga kompanije HEINEKEN Srbija, a na tu poziciju stupila je 30. septembra, saopštili su iz Hajnekena. 
Na svojoj novoj funkciji, Neda će nastaviti uspešan razvoj kompanijskog portfolija, stvarajući nove mogućnosti u okviru kategorije piva i učvršćujući vodeću poziciju koju kompanija ima u Srbiji.
Marketinšku karijeru Neda je započela 2000. godine u kompaniji Unilever u Londonu, a nastavila u kompanijama L’Oréal i Estee Lauder. Od 2012. godine, radila je u Coca Cola Hellenic Serbia (CCH), kao menadžer za negazirana pića (NCB menadžer), te marketing menadžer, a od 2018. godine, kao direktor prodaje, uspešno je predvodila tim s kojim je kreirala i sprovodila strategiju prodaje kojom je omogućen dalji rast poslovanja i ljudi.
Zajedno sa talentovanim i uspešnim timom kompanije HEINEKEN Srbija, Neda će svojim bogatim iskustvom, kroz inovativni pristup, kreativnost i strast za kvalitetom doprineti brojnim iznenađenjima i oduševljenju potrošača, kao i daljem širenju poruke o odgovornoj konzumaciji, u okviru kompanijske strategije o održivosti „Stvaramo bolji svet“. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.