Ko je ko Srbija

17.06.2024. 14:06

SBB

Autor: Nova ekonomija

Nije lako biti provokativan i kulturan u isto vreme

Intervju: Minja Jugović Janjić, direktorka marketinga u kompaniji SBB

Foto: SBB

Nije lako izdvojiti se u advertajzingu danas kada smo preplavljeni komunikacijom koja dolazi sa Tik Toka i drugih društvenih mreža, koje više ne traže da budemo onako „upeglani i čisti” kako je to nekad bilo. Iako su neki od mojih učitelja govorili da samo iz velike muke nastaju velika dela, mislim da to baš i nije tako i da veća dela nastaju iz harmonije gde se kreativnost rasplamsa uz slobodu misli, hrabrost, kreativnost i timski rad koji doprinosi tome da zajedno stvaramo

„Smatram da je davno prošlo vreme muških i ženskih rukovodećih pozicija i da danas možemo da se podelimo samo na profesionalce i neprofesionalce“, kaže Minja Jugović Janjić i dodaje da ono što ljude razlikuje na svim pozicijama, pa i rukovodećim, jeste sam odnos prema poslu, odnos prema ljudima sa kojima sarađujemo, odnos prema društvu i zajednici i da se u tome najbolje prepoznaje sa kakvim liderom imamo posla.

Kako se razvijala vaša karijera, od nekih početaka u biznisu, pa do trenutne pozicije u kompaniji?

Moja karijera se razvijala postepeno. Mogu slobodno da kažem da sam svaki stepenik morala da prođem i da nije bilo preskakanja, što sa jedne strane jeste bilo povremeno naporno i izazovno, ali sa druge strane značilo mi je što temeljno prelazim svaki korak i što sam lepo sagledala obe strane medalje. Jednu na strani agencije, a drugu na strani kompanije. Jedna strana sagledava kreativni proces, a drugi pored kreativnog i biznis. Trudim da učim svakog dana i da budem otvorena za sticanje novih znanja, ali i konstantno prilagođavanje promenama, jer smatram da je to ključ uspeha u poslu kojim se bavim.

Šta čeka sektor telekomunikacija u narednom periodu u Srbiji, ali i globalno?

Telekomunikacije su brza industrija u kojoj se stalno nešto menja. Konstantan razvoj i inovacije su neminovni i nešto što smatram da je aktivno prisutno, kako globalno tako i lokalno, u Srbiji.

Što se tiče trenutne slike srpskog tržišta, najzad smo naišli na jedan period cenovnog smirivanja. Posle dugog perioda u kome su cene dampingovane na tržištu i u kome se igrala jedna nefer tržišna utakmica, dolazi do promene. Naime, ako posmatramo biznis rezultate, takva tržišna utakmica nije bila dugo održiva i primirje je u neku ruku bilo neminovno. Izazov nije bio lak, ali najzad svi koji se bavimo ovom industrijom sada možemo kreativnije da se posvetimo isticanju prednosti koje nudimo u okviru servisa koje pružamo kao usluge i da kvalitet naših usluga, odnos sa korisnicima i korektna cena budu deo odluke u odabiru telko-provajdera.

SBB je dobitnik mnogih nagrada za marketinške kampanje. Kako se izdvojiti u moru reklama i informacija?

Nije lako izdvojiti se u advertajzingu danas kada smo preplavljeni komunikacijom koja dolazi sa Tik Toka i drugih društvenih mreža, koje više ne traže da budemo onako „upeglani i čisti” kako je to nekad bilo.

Smatram da u kreativnom procesu nije uvek dovoljno da se vodimo našim kompanijskim vrednostima, već da je važno da krenemo od potrebe naših potencijalnih ali i postojećih korisnika, da uspevamo da pružimo usluge prema njihovim kriterijumima, u smislu kvaliteta, i da sa njima iskreno komuniciramo. Na sve to, trudimo se da budemo kreativni i da im priđemo na jedan dopadljiv način kako bi ostvarili i emotivnu povezanost sa našim brendom.

Ponosna sam na činjenicu da radim u sistemu gde učestvujem u svakom segmentu kreativnog procesa. Nisam samo neko ko upravlja i odobrava, već i neko ko učestvuje. To nije uvek lako, ali na kraju zaista vidite ono iza čega stojite.

Ponosna sam na činjenicu da radim u sistemu gde učestvujem u svakom segmentu kreativnog procesa. Nisam samo neko ko upravlja i odobrava, već i neko ko učestvuje. To nije uvek lako, ali na kraju zaista vidite ono iza čega stojite
Čime se rukovodite pri kreiranju kampanje i kako birate saradnike?

Trudim se da biram saradnike tako da, pored toga što su profesionalni i kreativni, budu i dobri, lagani ljudi za saradnju. Na velikim projektima, na kojima imamo i snimanja reklama, važno je da komunikacija bude dobra i da su međuljudski odnosi na zavidnom nivou, jer svaka karika tu doprinosi svojim učinkom. U lepoj atmosferi ljudi bolje sarađuju i lakše prevazilaze sav neminovan stres koji projekat može da nosi.

Iako su neki od mojih učitelja govorili da samo iz velike muke nastaju velika dela, smatram da to baš i nije tako i da veća dela nastaju iz harmonije gde se kreativnost rasplamsa uz slobodu misli, hrabrost, kreativnost i timski rad koji doprinosi tome da zajedno stvaramo.

Na koji projekat u svojoj karijeri ste posebno ponosni?

Posebno sam ponosna na prošlogodišnju kampanju „Kad imaš izbor, biraš SBB”, to je kampanja koja je puštena kao odgovor na tržišna dešavanja i izazove sa kojima smo se mi kao kompanija nosili proteklih godina. Kreativno je projekat bio zahtevan i dugo je trajao, pažljivo smo birali svaku reč, detalj i ona je pravi primer rada gde više glava bolje misli. Kampanja je puštena u pravom momentu i što je najvažnije ostvarila je odlične rezultate – kako za vezivanje postojeće baze korisnika, tako i za osvajanje srca novih.

Ono što je posebno interesantno je to da je bila cenzurisana od strane pojedinih medija i morali smo stalnim monitoringom da reagujemo i da nalazimo alternativne načine da dopremo do javnog mnjenja, što je projekat učinilo još dinamičnijim. Ovakvi projekti prijaju ne samo zbog dobijenih nagrada, već i zbog komentara kolega iz profesije, pa i samih komentara u javnosti. Uspeli smo da budemo provokativni, ali i da na kulturan način skrenemo pažnju, što danas nije lako.

Koji savet imate za buduće liderke koje tek planiraju da započnu svoj profesionalni put?

Da budu otvorene da uče, da ne primaju ništa lično, da budu uporne i dosledne a opet fleksibilne. Da rade ono što vole i što ih motiviše da rastu u svakom pogledu, jer to je put do uspeha.

“Ko je ko – Uspešne poslovne žene”

PREUZMITE VAŠ BESPLATNI PRIMERAK OVDE

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.