Srbija

11.04.2020. 08:37

Startit

Autor: Nova Ekonomija

Niška IT firma unapredila rad gradskog kol centra

Najveća niška gradska opština Medijana udvostručila je pomoć koju pruža građanima zahvaljujući jednoj lokalnoj IT kompaniji koja je unapredila rad kol centra, piše portal Startit.Kada je uvedeno vanredno stanje, krizni ...

Foto: Pexels

Srbija

11.04.2020. 08:37

Najveća niška gradska opština Medijana udvostručila je pomoć koju pruža građanima zahvaljujući jednoj lokalnoj IT kompaniji koja je unapredila rad kol centra, piše portal Startit.

Kada je uvedeno vanredno stanje, krizni štab opštine Medijana pokrenuo je kol centar putem kojeg su građani mogli da zatraže savet lekara ili da im se dostave lekovi i namirnice ukoliko im je kretanje ograničeno. U početku su uspevali da dostavu organizuju na 60-70 adresa, a sada mogu i na više od 150.

Kompanija Future Forward, koja se bavi razvojem različitih softverskih rešenja, ponudila je pomoć u organizaciji rada kol centra. Osnivač kompanije Zoran Popović rekao je za Startit Dnevnik da su uspostavili kontakt sa ljudima u kriznom štabu kako bi videli šta im nedostaje u radu i šta treba da unaprede.

Prvo što su uočili je da se svi zahtevi putem kol centra zapisuju na papiru, a onda se oni za dostavu prosleđuju volonterima. Jasno im je bilo da bi digitalizacijom čitav proces mogli da olakšaju i ubrzaju, kako bi s istom količinom resursa pomoć bila dostavljena većem broju ljudi. Došli su do softverskog rešenja koje se danas koristi. 

„Pozivi građana se razvrstavaju na one kojima je potrebna dostava, savet lekara ili informacija. Samu dostavu smo takođe olakšali. Pomoću Google mapa smo dodatno podelili opštinu na reone, pa se adrese prilikom unosa automatski grupišu. To znači da će volonteri dobijati adrese koje su najbliže jedna drugoj, što znači da više ne idu s kraja na kraj opštine”, rekao je osnivač kompanije Future Forward Popović. 

Kako volonteri ne bi morali da se vraćaju do kriznog štaba po nove naloge, kompanija trenutno razvija aplikaciju putem koje će moći da nalog dobiju na svom telefonu.  

Zorana Popovića je sa ljudima u kriznom štabu niške opštine Medijana povezao Goran Mladenović iz niškog IKT klastera NiCAT.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.