Srbija

07.08.2024. 11:00

N1

Autor: Nova ekonomija

Novi cenovnik Pošta Srbije: Od septembra skuplja pisma

Nova ekonomija/Paola Felix Meza

Srbija

07.08.2024. 11:00

Od 6. septembra Pošta Srbije primenjivaće novi, viši cenovnik za takozvane rezervisane poštanske usluge u unutrašnjem poštanskom saobraćaju, piše N1.

Nova odluka i novi cenovnik objavljeni su u Službenom glasniku, a kako je navedeno – primenjuju se po isteku 30 dana od dana objavljivanja, što je u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Prema novom cenovniku, slanje pisma do 20 grama naplaćivaće se 60 dinara – sadašnja cena ove usluge je 48 dinara.

Nešto teže pismo – do 50 grama, tarifiraće se po ceni od 72 dinara (sadašnja je 58).

Korisnici usluga Pošte i dalje imaju pravo na popust prilikom slanja veće količine pisama težine do 50 grama.

Tako je za količinu preko 50.000 do 250.000 komada mesečno popust 2,5 odsto. Ovaj procenat raste do maksimalnih 17,5 odsto za količinu preko dva miliona komada pisama mesečno. Procenti ostaju isti i po novom cenovniku.

Usluga slanja štampane stvari (tiskovina) težine do 20 grama naplaćivaće se po novom cenovniku 43 dinara (sada je 34 dinara), dok se za težinu od 21 do 50 grama naplaćuje 52 dinara (sada je 41 dinar).

Poskupele su i usluge po zahtevu pošiljaoca.

Tako će slanje registrovane pošiljke sa povratnicom koštati 60 dinara (sada je 48).

Ista je cena i za uslugu uručenja pošiljke sa oznakom „lično“, piše N1.

Usluga „plaćeni odgovor“ naplaćivaće se 60 (sada 48) dinara za pismo i 48 (sada 38) dinara za dopisnicu.

Kada je reč o slanju novca preko takozvane PostNet uputnice, cene se – neće menjati.

Tako će Pošta i po novom cenovniku zaračunavati svoju uslugu 25 dinara za iznos uplate do 1.000 dinara, a za slanje većih novčanih vrednosti – 2,5 odsto od konkretnog iznosa. Usluga isplate na adresi primaoca koštaće i nadalje 180 dinara.

Deloitte dobio posao od 15 miliona dinara za EXPO, Pošta Srbije dva miliona

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Prvo bi trebali da kvalitet svoje usluge i ponasanje svog osoblja podignu na visi nivo, pa onda da pricamo o poskupljenu usluga. Nedeljama mi ne stize posta, kao ni komsijama, a racune stalno placam sa debelim zakasnjenjem zbog njihvog nerada. Pretplacen sam na jedan domaci nedeljenik, umesto da mi novi broj stigne svake nedelje, vec mesecima dobijam po 3-4 broja odjednom jer isti verovatno danima i nedeljema stoje u posti. Kada odem licno da pitam sta se desava, gde su mi novine, kazi nema, nije stiglo. Nece ni da pogledaju.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.