Kompanija Heating & Cooling Expert d.o.o. (HCE), jedini zvanični predstavnik i agent prodaje i servisa brenda Daikin za tržišta Srbije i Crne Gore, sa ponosom najavljuje imenovanje Marka Rodića za novog Generalnog direktora a Bojana Aleksića za Direktora strateškog razvoja kompanije.
Nakon 12 godina na poziciji direktora i 5 godina rada u Daikin Central Europe, Bojan Aleksić odlučio se da preuzme novu, strateški značajnu ulogu u okviru naše organizacije. Njegovo bogato iskustvo u vođenju tima i razvijanju tržišta u Srbiji i inostranstvu dalo mu je dublji uvid u ključne aspekte poslovanja, što je presudno uticalo na odluku da pređe na poziciju Direktora strateškog razvoja unutar kompanije. Ova promena će omogućiti Bojanu da se fokusira na specifične strateške inicijative koje će dugoročno doprineti rastu i inovacijama, dok će operativno vođenje preuzeti novi direktor Marko Rodić.
„Prelazak na ulogu Direktora strateškog razvoja bio je rezultat mog nastojanja da unapredim dinamiku unutar kompanije.
U svojoj novoj ulozi, smatram ključnim da se vlasnička funkcija jasno odvoji od upravljačke, kako bismo unapredili efikasnost i fokusirali se na strateške ciljeve. Verujem da će kompanija steći prednost u identifikovanju novih tržišta, proširenju portfolija proizvoda i globalnoj ekspanziji. Takođe, planiram da svoje vreme dodatno investiram u istraživanje i razvoj, sa ciljem da postignemo određene inovacije i unapredimo naše projekte.
Uz Marka, kao novog direktora, očekujem jačanje operativnog menadžmenta – uveren sam u to da će Markova sveža perspektiva doprineti optimizaciji postojećih procesa i implementaciji novih poslovnih praksi. Verujem da će ovo doneti nove prilike za rast i saradnju unutar našeg tima, dok ću se, kao vlasnik, više posvetiti dugoročnim ciljevima i inovacijama koje će dodatno osnažiti našu poziciju na tržištu.“, izjavio je Bojan Aleksić.
Ova promena u organizaciji predstavlja prirodan evolucijski proces, u kojem se stručnost i iskustvo naših lidera koriste optimalno. Bojanov ulazak u novu ulogu ne predstavlja povlačenje, već snažan doprinos u ključnim segmentima poslovanja koji će unaprediti poziciju naše kompanije i osigurati njen dalji rast. Očekujemo da će ovo dodatno ojačati našu poziciju na tržištu i unaprediti odnose sa našom partnerskom mrežom.
O potencijalnu brenda Daikin na domaćem tržištu, novi Generalni direktor Marko Rodić kaže: „Daikin je Japanska korporacija koja u svim elementima, kako poslovanja tako i samih proizvoda, definiše kvalitet kao osnovni postulat. Konkrunecija na našem tržištu je veoma velika.
Prisutan je širok dijapazon proizvođača, a s obzriom na to da je reč o tehnički kompleksnoj opremi, svaki brend karakteriše i različiti kvalitet koji se dominantno bazira na tehničkim karakteristikama gde su razlike u kvalitetu često vidljve tek nakon određenog vremena ekslpoatacije. Daikin je premium brend i poslednjih 100 godina jedan od lidera u HVAC industiji, a na tržištima Srbije i Crne Gore putem kompanije Heating & Cooling Expert d.o.o. prisutan je 12 godina.
Godišnji plasman Daikinove opreme govori da je tržište prihvatilo našu vrednost i da je svesno kvaliteta koji stoji iza imena Daikin. U svakodnevnom životu sve češće se srećemo sa temama „zelene“ energije i energetske efikasnosti što pokazuje da se, kao društvo, okrećemo višim vrednostima. Kako mi kao društvo budemo cenili te više vrednosti tako će i perspektiva Daikina na našem tržištu da raste.“
Marko, kao novi Generalni direktor, u potpunosti deli viziju naše kompanije, koja se temelji na kvalitetu, partnerstvu i održivom razvoju. Zajedno sa Bojanom, obećavaju kontinuiranu podršku svom timu, partnerima i tržištu, sa ciljem daljeg jačanja pozicije Daikina kao lidera u industriji klimatizacije. Naša zajednička misija ostaje ista – postizanje visokih standarda poslovanja i zadovoljstva kupaca, kroz inovacije i dugoročnu održivost.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nakon rasta od svega 0,1 odsto u prethodnoj godini, proizvodnja pića je u avgustu 2024. u odnosu na isti period 2023. porasla za osam odsto. Piće je tokom prvih osam meseci tekuće godine učestvovalo sa 11,9 ...
U Srbiju je ušlo 28.873 putničkih motornih vozila u trećem kvartalu ove godine što je manje za oko jedan odsto u odnosu na isti period prethodne, dok je, sa druge strane, izlaz putničkih motornih vozila iz S...
Poreska uprava primenjuje analizu rizika pri odabiru subjekata za kontrolu, u kojoj se suočava sa nedostatkom kadra - a tokom 2023. godine izvršeno je 8.640 kontrola evidentiranja prometa. Mere privremene za...
Trg Nikole Pašića u Beogradu otvoren je na dan kada je istekao produženi rok za završetak njegove rekonstrukcije, koja je trajala 285 dana i koštala 632,6 miliona dinara.Radovi na Trgu Nikole Pašića poče...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok